Unde ne ascundem cand toate colturile bune s-au luat?

Buuun, unde ne ascundem cand toate colturile bune s-au luat?
Vreau acum sa ma ascund undeva, sa nu ma vada nimeni care ma stie, sa fiu undeva si sa nu ma cunoasca nimeni. Vreau sa pot sa spun deschis ce vreau si sa nu-mi fie teama ca ranesc. Pe nimeni. M-am trezit deodata cu o noua teama, mi-e frica sa nu fac nimic rau nimanui. Clar, nu-mi iese... Cum fac ceva pentru mine, cum ranesc pe careva. Vreau sa pot sa fiu eu si sa nu ma simt vinovata. Ce naspa e constiinta asta, si ce bine e de cei ce n-o au. De ceva timp nu mai pot sa fiu rea, nu mai pot sa nu ma gandesc la altii. As putea spune ca am devenit mai buna. Nu, n-are de-a face cu Sarbatoriile, starea asta a inceput acum cateva luni. Nu mai pot sa ma supar pe oameni, nu mai pot sa-i judec, nu ma mai deranjeaza lucrurile marunte, aproape ca nu mai sunt eu. E omul asta al meu, v-am mai spus de el, e un om bun da' nu-i al meu si parca totusi e. Eh, omul asta a dat-o in bara de multe ori, dar nu pot sa ma supar. Ma supar o zi si-mi trece. Nici macar o zi...o ora, biiine, doua. Atat.
E prietena mea cea creata, o tipa extaordinara, foarte simpatica, draguta foc. Dar asa ma scoate din pepeni uneori. Ma scotea, ma scuzati, v-am spus ca nu ma mai supar. Azi ne-am intalnit si ne-am ciondanit,oarecum. Azi nu m-am suparat deloc, chiar mi-a fost draga, asa cum e ea si nu m-am suparat deloc deloc. Acum 5 luni i-as fi sarit la gat si am fi iesit amandoua cu ochii vineti din bar. Azi nimic, am zambit, am spus ok si asta a fost...
Ce-i cu mine?
Nu mai pot sa ma supar pe oamenii care ma dezamagesc, parca n-are rost si parca nici nu mai am energie pentru asta.
Vreau sa ma cert si n-am cu cine, si nici nu mai simt ca-mi place. Fiindca mi-e frica sa nu ranesc.
As vrea sa stau sa insir 20 de povesti despre 5 oameni, da' nu pot. Mi-e ca n-or sa inteleaga.
Unde ne ascundem cand vrem sa fim sinceri si sa nu doara pe nimeni? Ne luam un nume de scena si vorbim de dupa masti? Stupida exprimarea, dar azi, acum, n-am nici un chef sa fiu marele scriitor. Azi, acum, vreau doar un raspuns sincer, direct.
Unde ne ascundem sa vorbim despre noi cand nu mai avem ascunzatoare?

Un comentariu:

  1. Hmmm...eu stiu ce sa zic si de ascunsul asta...eu mai degraba prefer sa fiu eu, si sa mi se reflecte lucrul acesta din comportament...succes la moral:)

    RăspundețiȘtergere