acel "el " dintre cei "multi"

Eternul meu infern….sau vesnic rai?
Ce e mai presus de atingerea unei maini inghetate? … pentru a mia oara, nu vei intelege ca tot ce e scris aici, fiecare cuvant inecat in sangele lui, bolborosind propriile sale chemari in inima mea….fiecare rana a stiloului vechi, fiecare fragment de prapastie din gandurile mele, totul, totul( cu efectivul si efemerul lui) este pentru tine.

Si poate ramai acceasi imagine din fata calculatorului ala oboist de prea multa muzica….

Si poate ca mana ta inca mai mangaie necontrolat mouse-ul….

Poate ca tot mai zambesti unei fotografii infantile.

Poate ca esti a 43-a pereche de ochi care citeste articolul asta. Sau poate ca prima. Sau…..poate ca nu il vei citi niciodata. Numai sufletul tau( sau curiozitatea ta) te reintoarce zilnic in universul cuvintelor mele. Chiar nu realizezi, nu? Nu rememorezi fiecare cuvant de bun venit? Fiecare zambet ascuns in intoarcerile rapide ale capului?

Sunt oameni care ar creiona stele …numai pentru a-ti cuceri ochii. Sunt suflete ce ar dansa pe prapastia trenurilor vietii numai pentru a-ti da tie eternitatea. Sunt oameni ce se joaca in spuma valului numai pentru a-ti darui tie zambete….

Poate sunt si eu una dintre ei. ce zici, suflet al meu? Realizezi ca esti tintuit in nori de imaginea lui? Realizezi ca un simplu “buna” pentru tine este mai mult decat multimea de ochi ce iti ureaza fericire?

Si ai asteptat. Pana acum… uimitor cat de multa rabdare ai putut avea. Cum se poate, suflet al meu? Nu e decat unul dintre acei “multi” , acei “multi” care trec pe langa tine zilnic, acei “multi” care au atins cartea aceea din biblioteca sau care au calcat pe urma pasilor tai. Si el este la fel. Numai unul dintre cei multi.

Da ….dar este acela care te saluta seara. Este acela care te asculta si care iti povesteste viata lui. Este acela care ti-a permis sa il cunosti pe adevaratul “el”. Este acela care scrie in fiecare seara in care inima lui discuta cu luna. Este acela care se inteapa seara in stele, iar apoi iti explica tie , ca dragostea este trecatoare. Este acela care zambeste la cele mai infantile glume ale tale, si apoi dispare zile intregi lasandu-te sa iti cauti in fiecare cotlon imaginea lui pentru a o izgoni. Acela este el. Si …. Da suflet al meu. Ireversibil ca lumina diminetii, de temut ca lasarea serii, la fel de dulce ca parfumul de “nu-ma-uita” si la fel de usor ca zborul cocorilor, suflet, te declar indragostit!

Un comentariu: