Am gasit solutia !!!!!!!!!!!!!!

Pe 100 Ro exista o MARE problema,pentru care caut o rezolvare de cateva saptamani.Nu avem link catre profilul autorilor articolelor,acolo unde scrie: "Publicat de XXXXXX" .Ei bine,in seara asta am inchis messenger-ul,mi-am luat un pachet de tigari,si m-am apucat sa caut o rezolvare.Stiti cum se spune-cauta si vei gasi :P.Am gasit o modalitate destul de eleganta,dar dureaza foarte mult....pentru fiecare autor in parte va trebui sa editez un Javascript,si sa il salvez in codul Html al blogului.Va dati seama,numarul este mare:100.In zilele ce urmeaza,va fi adaugata aceasta functie,si voi incepe cu cei mai activi autori.Asadar,daca veti observa ca unii autori au link catre profilul lor,iar altii nu,sa nu va intristati,veti ajunge si voi la rand.Acum,ma apuc de treaba..........

4 comentarii:

  1. Esti tare activ draga Feri,mereu gasesti ceva ....ma intreb cum le poti impaca pe toate?

    RăspundețiȘtergere
  2. pff tasha foarte greu,in ultima vreme nu mai am deloc viata personala....dar la inceput e greu,si nu imi pace sa ma las...:)deja am facut scriptul pentru 22 de autori,dar inca nu l-am incarcat,cred ca ma ambitionez si voi face diseara pentru toti cei 100 autori...ca maine ma voi incurca daca nu.

    RăspundețiȘtergere