Am sa ma pieptan spre stanga

Azi e 14. Stiti ce incepe azi? Countdown-ul pentru Sf Valentin. Stiu, nu-i sarbatoarea noastra, noi avem Dragobetele. Dar credeti ca lor, televiziunilor, revistelor, le pasa? Nu... Ce-i aia traditie cand exista manipulare in masa? Cui sa-i pese ca avem si noi obiceiuri simpatice? E atat de usor sa dam copy-paste si sa sincronizam fiecare particica din noi cu ce e dincolo. Nu Dincolo ci doar dincolo de ocean. Macar daca era sa copiem ceva din Anglia, orice din Nord, poate ceva nemtesc.  Macar european sa fie. Doar din Franta sa nu luam nimic. Astia  au adus rococo-ul in lume, au facut destul rau.
Revin la countdown. Folosesc cuvinte imprumutate, dar atat. Nu fur de acolo idei sau principii.
Mai e fix o luna. In cam doua saptamani or sa inceapa: Tu ce faci de Sf Valentin? AAAA, Valentine's Day!
Abia am scapat de Sf Ion si ne lovim de alte "evenimente". Am impresia ca iarna e facuta de experti in marketing. Abia scapi de o chestie, incepe alta. Mai e o luna, mai e timp. Dar de fapt nu prea mai e. Incep intrebarile stresante: Anul asta ce faci de Valentine's Day? Eu stiu deja ce fac: mananc. Serios. Fac si un dus...sau, ca sa fiu in trend : "o baitza". Si ca sa pun capac, am sa ma si pieptan. Aaaa...stai, asta fac in fiecare zi. Hmmm, Evrika! Va fi o zi cu totul speciala: am sa-mi fac o carare spre stanga!!!! Ce bine ca am gasit un mod de-a face ziua de 14 februarie originala.
Si nu, n-am sa accept inimioare cu I Love You. N-am acceptat  niciodata, n-am sa incep acum. Nici trandafirul rosu, nici cutia de bomboane Milka. Nu daca are forma aia de inimioara diforma.

Un comentariu:

  1. e ceva frumos in fiecare sarbatoare. putin din sufletul nostru se incalzeste. daca nu tot sufletul. dincolo de marketing e important sa ramanem noi insine. daca putem. sper ca da.

    RăspundețiȘtergere