aperitiv cu brinzeturi pe suport de andive


a fost unul din aperitivele mesei noastre de craciun. am vrut ceva usor ,in contrabalanta cu savuroasa friptura de porc cu cirnati ce urma sa vina si bineinteles,foarte usor de realizat,eu am lucrat in aproape toate acele zile...
avem nevoie de citeva andive,desfacute in foi,stropite cu zeama de lamiie,pe care punem cu lingurita crema de brinza de vaci amestecata cu verdeturi(marar,ceapa verde)si condimente(sare,piper,chimen). crema de brinza o putem cumpara gata preparata sau procedati ca mine,amestecati brinza proaspata cu unt si verdeturi proaspete in proportiile placute voua.sau puteti face combinatii din mai multe feluri de brinzeturi,care va plac mai mult.
decorati cu bucatele de grapefruit roz sau icre rosii,veti obtine un aperitiv excelent!


enjoy!

8 comentarii:

  1. arata minunat..si sunt sigura ca sunt si gustoase. o sa incerc. mersic

    RăspundețiȘtergere
  2. :), he, he, he, iar vrei să mă îngrași, de abia am dat 2 kg jos ... :) arată delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. grozav!o sa incerc,arata super bine si cred ca si gustul poate fi pe masura.

    RăspundețiȘtergere
  4. selena,dar cit ingrasa o frunza verde cu o brinza diet. pe ea?mercic!

    RăspundețiȘtergere
  5. tasha,iti multumesc,mie mi-a placut gustul usor migdalat al andivei combinat cu cel al brinzei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred,nu poate sa fie rau...ti-am spus ca voi incerca,si apoi decorul e super!esti talentata!

    RăspundețiȘtergere
  7. ei ,te pupic de asa compliment,you made my day!

    RăspundețiȘtergere