Armonie verde


Tot timpul am fost fascinata de  cladirile care aveau peretii exteriori imbracati cu verdeata ,mai ales cu iedera,se spune in simbolistica plantelor  ca are sensul de credincios, devotat...si asa si este! are tulpina cu niste gheare care o ataseaza puternic de zid,si cu greu poti despinde legatura...
Imi amintesc ca in urma cu ceva ani cand s-a facut iluminatul electric al spatiului  Muzeului in aer liber al Tarii Oasului,colegii mei au cautat iedera prin locurile unde aceasta se face ca sa camufleze stalpii de iluminat,cred ca acum e deja mare,abia astept la primavara sa vad cum s-a desfasurat...
Asta am facut si eu la casa din Negresti,am pus-o linga un cotet,pe care noi l-am facut cu gandul ca la batrinete vom tine pasari si chiar un purcel...dar,n-a fost sa fie! s-a spulberat visul...insa verdeata din curte a ramas,am pus mult caprifoi si miroase in toata curtea de este o adevarata placere sa stai vara afara,cei care veti veni la mine la vara o sa va bucurati de acest lucru cu siguranta!

12 comentarii:

  1. Frumos. Plantele dau viata cladirilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. da...asa mi se pare si mie,mai ales celor vechi...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simfonia culorilor, armonia naturii. Mă inspiră...
    Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tashaaa, eram sigur ca tu esti autoarea!
    Frumos. Deja mi-e dor de verde.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Geanina,ma bucur!:)
    Te imbratisez si eu!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. @Andrei curtea mea este plina de verdeata,cred ca daca as vinde casa asta as regreta cel mai mult,copacii,tufele de trandafiri si alte plante ornamentale cat si florile perene pe care la o alta casa greu le-as mai reface....mi-au trebuit ani sa ajunga asa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun gasit, Tasha!
    Din aceasta perspectiva esti o FERICITA!
    Te "invidiez" :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Andrei,n-ai pentru ce...nu ma bucur de verdeata si de tot ce mi-am pregatit in atatia ani sa-mi fie confortabil spre batrinete decat la sfarsit de saptamana cand ma mai duc cu fetele mele sa vad ce -mi mai fac animalutele.
    In schimb s-au bucurat o vreme chiriasii care i-am avut...marcar atat,i-am tinut in chirie la preturi modice,doar asa sa nu-i fie urat casei singura...

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara,
    Am aparut si eu a saptea zi dupa scripturi.
    E cineva acasa?

    Mana Maicii Domnului.... Trebuie sa fie tare frumos la tine. Cine iti tunde iarba?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna sa-ti fie inima!:)
    Bine si acum..eu ma bucur de prezenta ta mereu...
    Am masina de tuns iarba,in 20 de minute am tuns gazonul,si o fac o data pe saptamina ..
    Daa,asa i se mai spune caprifoiului,e plin peste tot de el,am si dat la toata lumea dar a migrat,s-a intins pe tot gardul care delimiteaza gradina de zarzavat cu curtea casei e ca un gard viu...asa am patit si cu lacramioarele,brandusele,ghioceii,lalelele,pe care eu nu ma indur sa le smulg,sa le raresc,iar ele au devenit rebele s-au intins peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tasha,
    vreau şi eu la curte!!!! :( Si "aştia" mi-au vândut casa bunicilor!
    Asta e! Trebuie să trec peste! N-am ce face!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alina,mutat-te la mine...casa e libera!

    RăspundețiȘtergere