Концертные

Sunt filme asupra carora ma interesez inainte sa le vad si evident filme pe care le vad fara sa stiu nimic despre ele si ma informez dupa. Aseara am vazut "Le Concert"(2009) si nu stiam decat plot-ul. Cand am ajuns acasa m-am informat mai in amanunt asupra domnului Radu Mihaileanu si cred ca mai sunt cateva filme pe care ar trebui sa le vad, caci Le Concert a fost tare frumusel! Nimic complicat, clisee la tot pasul - n-am vazut nimic rau in asta, tocmai raportat la astfel de clisee s-a construit comicul-, muzica...un mix de Tchaikovsky, gipsy si russian foarte simpatic. Nu este nici E. Kusturica, nici Mungiu, nici comedie hollywood-iana ci mai degraba cate putin din fiecare. Este in schimb foarte reconfortant umorul vis-a-vis de Rusia comunista sau de modernitatea Vestului. Nu neaparat un film de la care sa iesi cu o noua optica sau cu idei revelatoare, ci un film dupa care ramai cu un sentiment placut, care reuseste sa emotioneze intr-o oarecare masura.
Replica Favorita: nu stiu ruseste :(
                           sunt insa mai degraba scene favorite decat replici.

4 comentarii:

  1. Filmul este de-a dreptul o capodopera de gen!
    L-am iubit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mi-as dori sa vad niste filme romanesti, sunt atatea filme bune! Poate ne ajuta Feri si adauga cateva in director... am vazut nu demult "Sistemul nervos" din 2005, nu exceleaza prea mult, dar mi-as dori sa-l revad.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, poate pune filme românești ...

    RăspundețiȘtergere
  4. La cerera voastra,am sa pun si filme romanesti,dar le gasesc mai greu....

    RăspundețiȘtergere