Boc, bugetul de stat, hamburgerii, Coca-Cola si o tara de Alcolisti


Din cate am auzit prin presa, Guvernul Boc 4, s-a gandit sa ne ajute crescand bugetul de stat prin aplicarea de taxe si accize pe viciu, impozite si alte nebunii la hamburgeri, sarmale, mici, chiftele, mancarii gen fast-food, dulciuri si alimente "de lux" precum ciocolata, chipsuri, prajituri, bauturi carbogazoase, gen Coca-Cola, Pepsi, etc.

Romania,  made in Romania, Boc, bugetul, stat, hamburgeri, coca-cola,  tara,  alcolisti, alcool, alexandru hategan,
Astazi stand la o bere cu niste prieteni am ajuns toti trei la concluzia ca acest guvern ne vrea o tara de alcolisti, sau de alcolisti in devenire. Eu ca tanar student, decat sa dau 4-5 lei pe o Coca-Cola la jumatate de litru, prefer sa dau 3 lei pe o bere (tot la jumatate de litru) care stiu sigur ca imi face mai mult bine la rinichi, si ficat, plus de asta si la buzunar decat un produs Coca-Cola, sau Pepsi. Dar oare asta nu ridica un semn de intrebare ? Cand tinerii prefera sa bea alcool decat sa bea o racoritoare ? Voi chiar puneti botul a vrajeli de genul "sucurile carbogazoase va ingrasa, va fac obezi" Chiar credeti nebuniile astea ? Oare nu lenea, comoditatea si plictiseala fac mai rau decat o sticla de coca cola ? Oare este in regula sa tranformam tara asta intr-o tara de alcolisti, urcand pretul sucurilor si al dulciurilor, si lasand mai jos pretul alcoolului si al tigarilor ??

Va veti mira daca in 5 ani toti romanii vor avea o problema cu alcoolul ? De acord nu vor fi obezi (vor fi foarte obezi, trecem peste) dar sigur, indiferent ca vor fi obezi sau nu vor avea o dependeta de alcool sau de tigari. Nu sunt PRO scumpirii berii (sunt de acord ca ea sa fie aliment) Totusi sustin ideea conform careia, un suc trebuie sa fie mai ieftin ca o bere. REPET: un suc mai ieftin ca o bere si nu O BERE MAI SCUMPA CA UN SUC (nu e acelasi lucru). Pretul la bere e acceptabil. Restul preturilor nu sunt acceptabile deloc.

Inchei cu o intrebare la care nu am gasit inca raspuns: Voua vi se pare normal sa urce pretul la benzina de la 3.79 ~ 3.80 lei/litru la 4.23~4.30 lei/litru peste noapte ? doar pentru ca suntem in frumosul an 2010 ? Sunteti de acord sa nu mai mancati ciocolata ? Sunteit de acord sa nu mai mancati chipsuri ? Sunteti de acord sa nu mai mancati de la fast-food ? (cu fast-food-ul sincer si eu sunt impotriva, pentru ca e o mancare servita intr-un mod ne-igienic, este ne-sanatoasa). Eu unul sunt TOTAL IMPOTRIVA scumpirii benzinei, motorinei, dulciurilor, chipsurilor, alcoolului.

Si inca ceva Domnule BOC(anc), in p*&%a m^%ii, suma viciilor e constanta, dar nu e aceeasi la fiecare persoana !!! Fiecare persoana are un numar de vicii, sau NU. Nu toti avem vicii, nu toti suntem complexati de inaltime si nu toti stam pe varfuri cand se fac poze de grup ca sa parem mai inalti. Explica-mi mie domnule Boc cum e suma viciilor constanta, daca m-am lasat de tigari si de fumat de 3 ani si nu le-am inlocuit cu un alt viciu ? Problema prea complicata pentru dvs. Oricum preocuparile dumneavoastra, sunt mult sub asteptarile unui popor, cum este cel al acestei tari, asa ca va recomand cu caldura o demisie, desi stiu ca asta nu se va intampla niciodata. Vom fi condusi in continuare de oameni complexati, inapoiati mintal si care au preocupari cu retard mintal, si interese materiale in proportie de 90%. Nu va este rusine ca ati fost ales direct sau indirect, de un popor care v-a dat un vot de incredere ? Care v-a sustiunt intr-o oare care masura ?

Vorba unei persoane apropiate... care vorbea foarte serios acum cateva zile cand spunea:
"E gata cu tara asta... da e cam gata de tot... oare cine va stinge lumina... ???"

Tineti-mi minte cuvintele: Prohibitia, este cea mai mare afacere. A fost si va fi intotdeauna. Cu cat sugrumi mai tare libertatea cu atat cei care sunt sugrumati vor dori mai multa libertate. Cu cat incerci sa ii impiedici sa manance mancare fast-food, ciocolata si dulciuri, cu atat vor manca mai multa fara sa ajunga bani la bugetul de stat. Prohibitia este cea mai mare afacere, stiu ca am zis-o din nou, dar asa este... Voi ce parere aveti ?

5 comentarii:

  1. Ba da! cum sa nu?...va fi mai bine...eu sper asta si simt ca in curand lucrurile se vor schimba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Simt si eu ca se vor schimba.. doar ca nu stiu cand...

    RăspundețiȘtergere
  3. Un articol bun(l-am citit tot).
    Eu sunt de părere că au inventat taxa asta (sau au visat-o noaptea) tocmai ca să se aducă bani mai mulţi la buget pt că sigur populaţia nu va renunţa să mănânce fast-food şi altele.Nu suntem nesănătoşi neapărat din cauza fast-food-ul,sunt alte probleme mult mai grave decât astea.
    Mi-am dat şi eu cu părerea pe blogul meu despre asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este, au inventat ceva peste noapte pentru a exploata populatia si mai mult. Multumesc Catalina pentru sustinere, si sunt de acord cu tine. Ne-sanatoatea noastra, nu sta in fast food, ci eventual in modul ne-sanatos de a trai viata, sedentarism, lene, putoare, comoditate, plictiseala si alti factori de genul, care ar trebuie impozitati... daca s-ar putea :D

    RăspundețiȘtergere