Ce-i place osanului..

Pentru ca tot timpul trece repede,propun un filmulet de pe Youtube sa vedeti ce va asteapta la vara cand o sa veniti la mine asa cum am propus...in filmulet apar si imagini din cadrul Muzeului Satului Osenesc ,respectiv,atelierul de olarit,biserica din lemn de la inceputul secolului XVII -lea, gospodarii...pe care o sa am placerea sa vi le prezint.
Pana atunci un cantecel vesel...


Ultimul filmulet este de la vernisajul expozitiei de pictura organizata anual de Buna vestire...la Galeria de arta a muzeului.,editia XXIII-a,mai precis anul trecut in martie.

10 comentarii:

  1. ioi ce dor mi-e de un țâpurit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tasha draga,
    Cu bisericile n-o duceti rau.
    Da'.... oarece crashme n-aveti? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă e bal, vin şi eu, de fapt hram, cam aşa se numeşte ziua în care se sărbătoreşte locaţia...

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă.

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau și eu să olărescccccccccccccccccccc!

    RăspundețiȘtergere
  5. April...poate la vara o sa ai ocazia...mai vedem!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. draga Dane,mai intrebi?capitala Tarii Oasului fara crasme? se poate?neeeaaaahhh,nici vorba...avem de tăte!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Adniana,ce zici de intalnirea de la vara?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Geanina ,scumpo! tu musai sa vii cu Lisandru,abia astept sa va cunosc si cred ca si ceilalti simt la fel...mai rar poveste asa frumoasa ca a voastra.Va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Selena,o sa olaresti,promit! olarul de la muzeu este o persoana speciala cu care m-am inteles extraordinar,de fiecare data cand aveam grupuri anuntate la muzeu si-l chemam pentru o mica demonstratie,venea...asa ca...treaba rezolvata!

    RăspundețiȘtergere