Ce ma enerveaza?

Titlu: Ce ma enerveaza?
Autor:: http://simioncristian.wordpress.com/2009/06/01/ce-ma-enerveaza/
Articol: Pai sunt cam multe! Trebuie sa recunosc ca ma enervez usor. Asa ca daca ar trebui sa fac un Top 3 "Chestii care ma enerveaza" mi-ar fi destul de greu, la un top 100 m-as descurca mult mai bine!

Locul 3

Mi se intampla destul de des sa fiu scos din sarite cu intrebari tampite. Una care ma enerveaza la culme si care este un tic verbal la mai toti cunoscutii mei este: – Salut, ce faci? Cand sunt intrebat asta la telefon, suport cu stoicism dar cand activitatea este una evidenta, ma urc pe pereti! De ce ma enerveaza intrebarea? Pai, una la mana, nu suport curiosii. Doi, daca vezi ca m-ai surprins intr-un moment prost, cand aveam degetul jumatate bagat in nas, de ce mai ai nevoie de raspunsul meu? Ai dubii??? Si trei, nu suport sabloanele. Pentru a evita situatiile penibile si foarte probabile, de a raspunde cu injuraturi la salut, propun varianta: -Salut! Ce bine arati, parca ai mai slabit…

Locul 2

Sunt o persoana care are nevoie de minim 50 de centimetri de spatiu liber in jurul meu. Nu suport persoanele care atunci cand discuta tete-a-tete se apropie prea mult de mine. Sau persoanele care, desi vad ca ma plictisesc in draci, imi pierd interesul si incep sa ma uit in alta parte pentru a scurta discutia, ma ating pentru a ma face atent. Deci nu-mi invada spatiul propriu si daca nu-mi poti capta atentia, incearca alta data cu ceva mai interesant.

Locul 1

Imi place sa cred ca sunt un sofer bun! Nu am pretentia ca toata lumea sa sofeze bine, ar fi imposibil, dar putin bun simt ar putea avea oricine. Nesimtirea la volan cred ca a fost inventata de soferul roman! Claxoanatul la semafor, cei care depasesc coloana si se baga in fata, muzica la maxim cu geamul coborat, aruncarea mucurilor de tigara pe geam, etc, ma enerveaza si-mi provoaca greata!

Un comentariu:

  1. bună ziua vizitator, dar și eu întreb „ce faci”, dar numai pentru a mă asigura că cel pe care îl sun este bine, nu pentru a afla cu ce se îndeletnicește la momentul respectiv. :);
    da, cei ce nu au bunul simț să se retragă când agasează sunt greu de suferit;
    da, adevărul este că îți trebuie multă minte să șofezi bine, nu oricine o poate face, sunt multe și diverse manevre pe care trebuie să le execuți pe scaunul ăla, a-ntâia, doua, treia, patra, cincea și înapoi, și un copil de 3 ani le-ar scrie mai corect decât mine, cât despre muzică și mie îmi place să dau radioul meu favorit la maxim când trec pe lângă anumite posturi cheie, un grup de căscăi, un anumit cuib de viespi, ș.a.m.d. ... simpatic post.

    RăspundețiȘtergere