Conspiratia "fomeilor"-9 secrete pe care femeile nu vor sa le stim!




Daca esti mare cunoscator al femeilor NU e pentru tine:D

Blondele sunt mereu proaste-Daca punem botu' la asta facem o mare greseala.Doar se prefac proaste pentru a parea mai dragute sau sa te faca sa cheltui banii cu ele,daca faci asta tu esti prost nu ele:).

Femeile sunt geloase ca dracu-Ele neaga dar defapt sunt extrem de geloase chiar si atunci cand noi vorbim cu o alta femeie sau poate cu o prietena.Se preface ca totul e ok dar inauntrul ei e un vulcan de gelozie care va erupe prin:"fara sex o saptamana"

Sunt cea mai frumoasa dintre ele-fiecare femeie are in minte imaginea asta,oricat de mult ar incerca sa o nege.Aproape toate femeile vor sa se simta ca cea mai frumoasa regina din lume si doreste tratament regal de la toti barbatii.

Sunt grasa-Stiu ca deja ati auzit asta de multe ori,le place sa o faca oficial probabil.Indiferent cat de slaba e,niciodata nu se considera subtire si pentru a fi pentru ca sunt mereu nesigure din privinta asta ne solicita enervant cu:"Arat gras in asta draga?"[daca vreti sa mai traiti spuneti NU!:)]

Minciuni in privinta cumparaturilor-poate nu merg cu gandul de a cumpara,dar mereu se sfarseste prin asi lua
ceva ce i s-a parut dragut.Mereu mint despre pretul real sau incearca sa o ascunda.

NU le spune secrete!-Daca ai facuto poti sa zici ca esti pentru prima oara la radio.Aproape toate femeile impart secretele cu prietenele lor.Si DA,cand zic secrete ma refer la cele mai private secrete ale tale(he he) daca intelegi ce vreau sa zic:)

ce incaltaminte porti-daca ati crezut ca e doar un mit ati gresit.Femeile ne judeca si dupa pantofi.Asa ca fa-ti un "tel in viata" de a purta pantofi curati cand iesi afara.

Femeile stiu cand le inselam-normal ca stiu,de ce credeti ca avem zambetul idiot pe fata?Femeile au un instinct,un fel de detector de emotii in interiorul lor care face BEEP atunci cand o inseli.Nu conteaza ce "player" mare esti pentru ca mereu vei fi prins.


Dupa cum vedeti sunt doar 8,ultimul secret il astept de la voi!

Pentru a reusi sa scriu acest post am avut nevoie de doua fete,Diana si Elena,merci fetelor:D!




http://clubul-meu.blogspot.com (Man'sClub)

9 comentarii:

  1. :) wooo ce va iesi cand vor citi colegele noastre articolul:P

    RăspundețiȘtergere
  2. auleo :D un pic la inima o sa doara asta cand o citeasca genul feminin .. dar bv frumos realizat

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Sincer, sunt mult mai multe secrete de enumerat... mie mi-a facut placere! Si sunt de acord cu multe dintre ele... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. promit ca am sa le scriu pe toate>:P

    RăspundețiȘtergere
  5. de acord! cu secretele stam bine...unele mi-au adus zambetul pe fata...ultimul zici?ohoooo!!!ar mai fi destule...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

    mai bine tac..
    :D:D:D:D:

    dar ai dreptate:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  7. hehe, m-am distrat copios....ei, poate ca inca nu le stiti voi chiar pe toate ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. da, foarte amuzant, dar spune-le colegilor tăi să nu poarte pantofi gen târlici turcești. am văzut eu câțiva de m-am tăvălit de plâns: cum poate fi cineva atât de ...

    RăspundețiȘtergere
  9. imi pare rau dar nu stiu cum arata tarlicii:)

    RăspundețiȘtergere