Copiii sunt minunati!

Motivata fiind de Cora, am postat si eu cateva perle de-ale elevilor mei pe care le-am notat de-a lungul celor 4 ani care se vor incheia in scurt timp deoarece copiii sunt in cl a IV-a :(

Cartea se tipăreşte la tipărar. Emi, cl I

Mantia e fată sau băiat? Alex cl. I

Caietul special „Îmi place să învăţ”, l-a numit „Vreau să fiu mare deştept!” Ionut, cl I

S-a se scrie în două cuvinte când faci o treabă. Emi cl a II-a

- Cum arăta Crăiasa Zăpezii?
- Crăiasa Zăpezii arăta foarte bine! Ionut, cl a II-a

Vârfurile drepte se mai numesc unghii. Sergiu, cl a II-a

Trântorii au ca puişori tot nişte trântori. Sami, cl a II-a

- De ce găina nu poate să zboare?
- Pentru ca are multe ouă.... Diana, cl a II-a

9 comentarii:

  1. Super fain! A fi o idee buna sa facem o culegere de astfel de mici cuvinte mari! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Copii sunt fantastici,vorba Corei ar fi o idee...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tasha,m-am incurcat tare cu e-mailul acela:) Imi cer cuze din nou,m-am epuizat in ultima vreme...si cand ma gandesc ca maine incep lucrul:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, m-am gandit si eu la asta, Cora! Cred ca le voi pune in revista de "Ramas Bun!", la sf de cl a IV-a.

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact, Tasha! Copiii sunt un izvor nesfarsit de idei si cuvinte magice. Numai sa avem timp sa-i ascultam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Feri, aduna-te, ca anul de abia a inceput! E drum luuuung!

    RăspundețiȘtergere
  7. 100Ro,stai linistit,m-am bucurat sa te citesc si pe e-mail...nu-i niciun bai!saptamina usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alina,hmm intr-adevar e lung drumul,si am niste planuri mari pentru 100 Ro,totul e sa am timp sa le pun in practica...:)
    @Tasha Multumesc,la fel iti doresc si tie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Va iesi totul asa cum itti doresti! E un an al succeselor!!!..., nu al "succesurilor". Bafta!

    RăspundețiȘtergere