Cuplul perfect



Barbie with Johnny Bravo

Suntem bine... am ajuns chiar foarte bine daca idolii nostri sunt reflexiile unor paiate. Mda categoria de marionete cu stil :)).
Explicatia este simpla: traim intr'o lume a imaginii , a exhibitiei, a unui avant al indiscretiei si la o aliniere a aspiratiilor la lumea de neatins. Oamenii sunt sensibil la flatare, trist este ca multe fete sunt impresionate daca sunt asemanate cu un obiect , o chestie ieftina din plastic care cica defineste perfectiunea/:) , buna de pus in coltul vesel al camerei. O papusa
de unica folosinta, care stie doar sa zambeasca, cu care Johnny Bravo se poate mandri in fata prietenilor "uhh ce piesa mi'am tras".
Nu stiu de ce dar cand vad asa ceva parca mi'as dori sa fiu alintata "porc" macar am si eu un scop si la dracu` ai pe ce pune mana:)) si sa nu mai amintesc ca'mi pot face simtita prezenta printr'o ragaitura cand ii este lumea mai draga lui Johnny Bravo!


Un comentariu: