Dependent de Fifa pe calculator

Vă salut dragilor! DA! Sunt dependent de acest joc pe calculator, şi vreau să-mi fac o autocritică prin acest post, poate aşa îmi voi da seama în ce pericol mă aflu. Şi aş începe prin a vă spune că mi-a plăcut dintotdeauna fotbalul. Atât cel real pe care l-am şi practicat în copilărie, cât şi cel virtual pe care de asemenea îl practic continuu din 98 de când am calculator. Şi am ajuns la aşa un nivel, încât fiecare eşec, consemnat printr-o pasă proastă în timpul jocului, sau o ratare, sau un gol primit să îmi provoace o tensiune prin care să exclam minim o înjurătură (şi o bătaie cu pumnul în masă uneori). DA! Este foarte urât, ştiu, sunt conştient că este foarte periculos fiindcă mă pot înbolnăvi cu nervii, dacă nu cumva sunt în vre-un stadiu de început. Am şi repet încă mai am norocul de a mă suporta scumpa mea soţie, fiindcă de fapt ea este cea care suferă cel mai mult. Văd asta îmi dau seama de toată gravitatea conjuncturii, dar parcă nu mă pot controla. Asta şi pentru că sunt înscris în nişte ligi de fifa care deja m-au virusat. Este grav! Nu vreau să vă plictisiţi citind un asemenea post, vreau doar să vă ajut pe alţii în situaţia mea, arătându-vă că puteţi pierde totul la un moment dat în viaţă din cauza internetului şi a jocurilor pe calculator. Este păcat fiindcă de fapt sunt doar nişte false sentimente şi trăiri pe moment, când de fapt viţa cea reală se scurge pe lângă noi, fără a mai putea întoarce timpul pierdut înapoi. Mă retrag în speranţa, că am făcut un pas înainte în lupta mea cu obsesia aceasta şi totodată urându-vă vouă tuturor s-aveţi parte de sănătate!

2 comentarii:

  1. We hardly ever realize that we can cut anything out of our lives, anytime, in the blink of an eye.
    Cred in asta la nebunie. Si tu poti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes in lupta ta cu aceasta dependenta. Felicitari pentru articol.

    @shakuka: foarte fain citat!

    RăspundețiȘtergere