Descriere

La cererea lui Feri am facut o descriere despre mama mea.

Descrierea mamei
: este o femeie puternica. O femeie deosebita si grijulie. O sotie buna si o mama excelenta. Nu se supara mai deloc si are grija de ea. O iubesc foarte mult! Mi-a dat conditii sa invat si sa ma simt bine, chiar daca uneori nu vrea sa imi cumpere ceva o inteleg. Acum e foarte fericita ca are familia aproape si ca este sanatoasa. Tigarile alea nu prea vrea sa se lase dar se straduie si se lasa incet incet. Mai mult daca v-as spune despre ea nu cred ca o sa incapea pe pagina. Este speciala in felul ei. La multi ani inca odata mamiiii! >:D<

17 comentarii:

  1. app, Feri am si eu o rugaminte vreau si eu ca la mine unde scrie "emme" sa se dupa la bogul meu actual la profil ca il am pe alta adresa de email.. cred ca stii povestea;)) astept raspuns.. ca asa nu intra nimeni pe blog :| ms:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Te referi acolo unde scrie_Publicat de Emme,nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. da.. sa duca la profilul meu actual de la blogul http://toti-si-toate.blogspot.com :p ms:x

    RăspundețiȘtergere
  4. iubitiva mamele si nu le respingeti

    RăspundețiȘtergere
  5. MAMATE IIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

    RăspundețiȘtergere
  6. mammmmmmmmmaaaaaaaaaa tttttttttteeeeeeiiiiiuuuuuuuuubbbbbbbbeeeeeeeeeessssssssssscccccccccc mmmmmmmmmmuuuuuuuuuullllllllttttttt

    RăspundețiȘtergere
  7. Mama - cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis. Cea mai dulce voce, cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte bine ;) really love u

    RăspundețiȘtergere
  12. imi trebuie sa descriu o persoana pentru limba romana si am ales mama.Iceputul e bun dar sfirsitul nu cem trebuie

    RăspundețiȘtergere
  13. nu imi place deloc......

    RăspundețiȘtergere