Despre ruși

Pentru că un bucifal cu Audi-ul lui m-a trezit la 5:39 cu un claxon am ceva timp să răspund unei afirmații citite la comentarii: „nu mi-au plăcut rușii niciodată”. Wow, cam drastic, chiar așa, din ditamai nația să nu se găsească ceva și cineva pe gustul unei persoane? Un matematician, fizician, sportiv, scriitor, artist ..., nici măcar unul?
Ei, mie îmi plac toate națiile, chiar și acolo unde poți da vina că au dus Europa cu 100 de ani înapoi pot găsi ceva frumos.
Nu știu câți dintre cei de aici ne putem mândri cu ditamai cultura.
Dar să nu o mai lungesc și să dăm câteva mostre de frumos.













Iar acum diferența dintre ce urmează și ce-i mai jos.
Diferență de stil. Stilul mamelor, bineînțeles.
Din prima se desprinde un paradox, dacă mă uit bine unii chiar pot fi exuberanți, deși, uitându-mă și mai bine, eu, dacă aș fi ca ei, nu m-aș opri din bocit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu