Fereastra sufletului

Privesc stingher a sufletului fereastră,
Inundat de lumina ce vrea să mă orbească,
Timid ne-apropiem ca doi străini,
Deschizi fereastra sufletului prin cele două mâini.
Lumina ce pătrunde este salvarea mea,
Sunt dornic de căldura ce astăzi mi-o va da,
Pătrund tot mai adânc în suflet cu privirea,
Un deget desenează  zâmbind ce-i fericirea.
Alt deget pune amprenta pe-o rază dantelată
Ce-mprăştie iubire către o lume-ntreagă.
Trei degete în aer salută ceruri crude
Ce caută în suflet un lac să se scufunde,
Sunt ceruri fragede, prea dornice de viaţă
Şi nori senini de gânduri cu poftă mă răsfaţă.





Te iert că ai pătruns atât de-adânc în suflet
Şi ai  rugat un nor să-mi dăruiasc-un cântec,
Un cântec de iubire, un cântec despre viaţă
Şi despre tot ce vede pe-a sufletului faţă.
O faţă fără riduri cu gura voluptoasă
Ce-ntreabă tot mai des ce gânduri te apasă,
Iar ochii verzi ai sufletului tău
Mă strâng în braţe cu forţa unui zeu.
Sunt două mâini ce-mi povestesc mereu
Despre înţelepciune, dragoste şi eu
Un eu ce caută privind nemărginirea
Un sentiment intens şi pur cum e IUBIREA.
 
Geanina Codiţă

12 comentarii:

  1. Geanina,ferice de tine,atat pot sa spun,tot ce faci sub imperiul dragostei e minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e iubirea!
    Pacat ca asa de multi oameni traiesc cu ura in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. am ramas impresionat de poza...superba

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu ti-a dat si ti-a bagat si in traista. :)
    E de prisos sa auzi de la mine ca poezia e frumoasa si mi-a placut. Dar tot it spun. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Antiignorantu,
    mulţumesc pentru trecere şi răbdarea de a citi rândurile şi gândurile...

    RăspundețiȘtergere
  6. tasha,
    iubirea face minuni, draga mea dragă.
    Mulţumesc pentru fidelitate.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea.

    RăspundețiȘtergere
  7. aalliinnaa,
    zile pline de iubire, draga mea şi să fii permanent înconjurată de oameni frumoşi la suflet...

    RăspundețiȘtergere
  8. Simion,
    mulţumesc pentru trecere.

    Zi lină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dan Ioanitescu,
    ca de fiecare dată a scris sufletul meu.

    Mi-a plăcut ideea de a mi se pune în traista inimii, nu-i rău deloc.

    Mulţumesc pentru toate comentariile care mă onorează, simt totuşi nevoia de a spune că sunt cuvinte prea mari pentru mine.

    Sunt un om simplu care dansează pe coala de hârtie cu gândurile sufletului...

    Zi plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari,
    superba poezia ta, sper ca ai trait-o si daca nu iti doresc de acum inainte sa ai parte de ea.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. heramariana ,
    am trăit fiecare sunet din aceste versuri, trăiesc fiecare cuvânt din aceste rânduri.

    Mulţumesc pentru urări şi trimit gînduri pline de frumos către tine.

    RăspundețiȘtergere