Focul...

Titlu: Focul...
Autor: luciadorina@gmail.com
Articol: Dacă vei lua vreodată un cărbune din mijlocul unui foc încins, încet-încet se va stinge. Tot aşa şi prietenii! Azi mi-am dat seama cât de mult contează să fii luat din mijlocul unei comunităţi. Este adevărat, am lipsit motivat-dar am lipsit. Ei bine, au venit ele! Bine dispuse, pline de viaţă, deşi sunt convinsă că nu este uşor pentru nici una dintre ele, mai ales că fiecare are problema ei! Doar că au ars în mijlocul focului.Fiind lângă mine, am simţit căldura. Căldura focului... apoi m-am gândit să continuu să ard. Mi-am propus să nu încetez să fac acest lucru! Şi dacă vreodată responsabilii cu întreţinerea se vor ocupa mai mult de vreun cărbune(ştiu ei mai bine de ce), atunci să-mi dau silinţa!
Eu ştiu că pot, la fel cum şi ei sunt siguri de asta...

2 comentarii: