:: gabriela dumitran - pas gri/ oferta

Titlu: gabriela dumitran - pas gri/ oferta
Autor:: elena stanescu
Articol: Pe Gabriela nu o cunosc, a ajuns la mine doar lacrima ei de mama si de om indurerat, o lacrima fierbinte, rugatoare, o lacrima curajoasa, o lacrima puternica, o lacrima care m-a atins printre alte mii de lacrimi ale lumii intr-un mod special, poate pentru ca sunt femeie si mama, poate pentru ca am o fetita cam de aceeasi varsta cu fetita Gabrielei, poate ca, poate ca...Oricand , oricine poate trece printr-o astfel de incercare a vietii...M-am tot gandit ce pot face ca sa contribui la alinarea acestei nefericite intamplari; uneori am senzatia ca pierd timpul, ca ceea ce fac aici(http://atelieulelenei.blogspot.com) trebuie sa provoace mai mult de un simplu click, am trecut, am vazut, mi-a placut, mai trec sau ...cine stie...

Voi face o experienta si sper din inima sa functioneze.
Voi crea timp de o luna de zile in fiecare zi un layout de blog pe care il voi oferi gratis oricarui doritor care va putea confirma ca a contribuit cu cel putin 5€ la apelul adresat de Gabriela in pagina sa http://pasgri.blogspot.com/ . Va rog, intrati in blogul Gabrielei si faceti un pic de loc intre gandurile voastre acestei mame. Nu stiu ce sa spun mai mult, este tot ce pot face pentru ea prin ceea ce se petrece in acest blog.

Astept sugestii, reactii, propuneri, sper sa fii avut o idee buna.


Orice suma, oricat de mica, ne va ajuta!
Banca Transilvania – Filiala Târgu Bujor, judeţul Galaţi
RON: RO65 BTRL 0180 1201 M860 23XX
EURO: RO40 BTRL 0180 4201 M860 23XX SWIFT BTRL RO22 GLA
Titular: Dumitran Gabriela
Se pot primi donaţii prin Paypal la adresa de e-mail:
gabriela_dumitran@yahoo.com
--
Visitor Ip: 88.22.57.37

Un comentariu: