Help - probleme autentificare!

Dragi prieteni,

Ma confrunt de doua zile cu o mare problema:
NU MAI POT SCRIE COMENTARII!!

Orice comentariu imi este "mancat" de blog pentru ca nu reusesc sa ma autentific.

Imi scriu ID-ul si parola si pot intra in Tabloul de bord, insa in momentul in care vreau sa intru pe un blog, chiar si pe cel propriu, apar ca fiind neautentificata.
Nu pot scrie niciun comentariu nici macar la mine pe blog, nici macar ca anonim.

Recunosc ca am umblat pe la Tools - Mozilla Firefox pentru a sterge niste cookies, dar chiar asa ceva nu mi-am imaginat ca se poate intampla.

Si mai e problema:
De pe calculatorul surorii mele nu se poate intra pe blogul meu..deloc..se blocheaza si apare fereastra aceea cu SEND or DON'T SEND to Windows... ea foloseste Internet Explorer...
Oare ce ar putea fi?

Apelez la ajutorul vostru pentru ca stiu ca sunt multi care se pricep la calculatoare si instalari.

Soarta mea e in mainile voastre!:

Update:

Cred ca de cand am umbalt pe cookies, de atunci nu-mi mai tine minte parola.
Nu stiu ce e teamviewer dar cred ca intuiesc: un program cu care se intra in calculatorul meu???

Eu ma pot autentifica, dar cand intru pe un blog, sus, in coltul din drepata in loc sa fie numele meu cu adresa de mail, scrie Blog Autentificare...
Pe alte site-uri si forumuri pot s ama inregistrez , imi retine parola, pot acrie, doar pe BLOG nu....

6 comentarii:

  1. Alina,nu stiu exact despre ce este vorba,pana nu ma uit la problema.Putem folosi Teamviewer,sa ma uit unde ...(daca nu stii ce e teamviewer iti explic,doar intreaba-ma).
    Ai deactivat cookies?De atunci nu mai merge de cand ai umblat pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ufff! Alina..ma gandeam eu ce s-a intamplat cu tine? nu ai mai postat nimic nou pe blog si mi-era frica sa nu ai ceva probleme...si uite! s-a intamplat!

    RăspundețiȘtergere
  3. In sfarsit!!!!! Am reusit sa ma deblochez! :)

    Nu stiu ce-am invartit pe acolo, si gata! Iata-ma-s! Cred ca nu dadeam voie la blogger.com sa arunce "cookies" :))) pe blogurile mele, dar le-am trecut la favorite, am dat Allow si sa vedem cat timp imi permit!

    Doamne, ce bine e sa scrii! :)))))
    Daca-ati sti voi cate comentarii elaborate mi-a mancat blogger-ul asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tasha,
    Nu s-a intampalt nimic cu mine..sunt tot vesela si sanatoasa :)), insa blogger.com se suparase pe mine.
    Multumesc pentru ca mi-ai simtit lipsa! >:D<
    Si eu v-am dus dorul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar e bine, Feri! E super! Intrasem putin in panica...

    RăspundețiȘtergere