Home sweet home!

Ce bine e acasa...
Ce mult am dormit azi...nu mi-a venit sa cred!...fiica-mea a primit cadou de ziua ei un telefon de ultima generatie de la prietenul ei ...e libera azi si a ramas in camera mea sa doarma cu mine,jaluzelele trase,intuneric in camera...am auzit alarma ca prin vis...noroc ca-i setat asa sa o ia cu binisorul,sunetul creste in intensitate  pe timp ce se repeta melodia... ca m-ar fi iritat altfel mai ales ca tare bine m-am  odihnit...nicaieri nu-i ca acasa!
Mi-am facut cafeluta,am adus 3 kg de cafea vieneza,ma obisnuisem acolo cu o anumita cafea si am vrut sa prelungesc placerea,sa savurez si la mine acasa  acelasi gust.
A facut ochi si Tasha...e la picioarele mele ,a fost asa fericita aseara cand am intrat in casa...latra ca prostuta,de placere,apoi a sarit pe genunchii mei sa o mangai...scoatea niste sunete asa de interesante ca s-au amuzat si fetele din Bucuresti care au facut un popas la mine ,dar numai atat ca apoi au plecat mai departe,le-a fost frica de drumul greu..iar Dana maine trebuie sa fie la serviciu.
Mi-am urmarit florile ...au cam suferit in lipsa mea...eu le mangai zilnic,fetele mele cand isi amintesc...dar na!bine ca n-a murit niciuna...ba dimpotriva doua orhidee mi-au inflorit,una are doua tije ,dintre care una e plina de flori cealalta e doar cu boboci...ce m-am bucurat cand le-am vazut asa!am luat o bucatita de vata  pe care am umezit-o si le-am sters  frunzele,asa ca sa le multumesc pentru flori...tare  dragi imi mai sunt!
Gata!am "vorbit "destul pe net...trec la bucatarie....vreau sa le rasfat azi pe fete cu ceva bun...

4 comentarii:

  1. Bine ai venit, draga mea!

    Nicăieri nu-i mai bine ca acasă...

    Zi magică!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit!..asa este,sunt fericita ca sunt cu fetele mele...mi-era tare dor de ele!
    Zi magica si tie! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. noi vorbim cu plantele, femeile din familia noastră. o colegă de serviciu face la fel. :) dacă ne-ar auzi securiștii ... =)) ar zice că vorbim cu ei! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Selena,foarte bine faceti,si mie mi se intampla...si vad ca asta place plantelor,le place si muzica ,cresc frumos...:)

    RăspundețiȘtergere