Hora din Moldova

7 comentarii:

  1. Foarte faina, melodia, mai ales ca eu de vreo cateva luni am descoperit muzica moldoveneasca... Multumec!

    RăspundețiȘtergere
  2. e super melodia. sunt mandra k sunt basarabeanka :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai bine au facut si fac cunoscuta muzica moldoveneasca cei de la Zdop si Zdup, chiar daca o promoveaza in stilul lor mai zgomotos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata doamnelor!
    Nu stiu de ce, dar tare mai seamana cu "Kalashnikov" a lui Bregovitch!... :) Poate unde fabrica de armament de la Tiraspol universalizeaza ritmul! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a rascolit aminirile! In facultate administratoarea caminului, o clujeanca cu 'nerv' nu ma prea inghitea si ca sa ma puna la respect, m-a pus in camera cu basarabence. Nici nu stie cat bine mi-a facut! Am dat peste niste oameni extraordinari! Mi-e un dor nebun de ei, ii iubesc din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere