Iacta alea est

Titlu: Iacta alea est
Autor: La Rose Jaune
Articol: Norocul.
- Ti-l faci singur.
Presupun ca materialul, metodele, circumstantele difera. De la caz la caz.
- Daca ai un gram, face cat toata munca si gandirea.
Hmmm... eu stiu ca nevoia ascute mintea.
Inseamna ca norocul nu prea te ajuta sa evoluezi?
- Nu e pentru toti.
Ok, am inteles, dar unii au fost prea hulpavi, se pare.
- Trebuie sa crezi in el, nu e o iluzie.
Corect. Altfel cum mi-as explica reusita unora?
- Trebuie cautat!
Am intrebat. Nimeni nu stie drumul. E pe nimerite.
- Trebuie faurit cu propriile brate si propria minte!
Mda, poti incerca. Pana ti se sleiesc puterile. Nu inseamna ca vei si reusi.
- Arunca zarurile! Poate cade un 6-6. Sau ma rog, ce iti trebuie si faci o poarta-n casa...
Asta am facut. Le-am aruncat. Inca se invart...

3 comentarii: