:: Iarna

Titlu: Iarna
Autor:: Rusu Valeria
Articol: Era o seara rece de decembrie. Toata ziua, cerul gri nu lasase soarele sa priveasca pamantul. Sub felinarul strazii, fulgi pufosi, ca niste fluturasi gingasi de gheata, valsau lent, iar copiii se grabeau sa-i prinda din zbor. O plapuma alba si groasa acoperise strazile, masinile si copacii. Era seara de dinaintea Craciunului, cand Mosul bland si bun alearga cu renii si sania sa, sa aduca copiilor cuminti cadourile asteptate.
In casa noastra totul era pregatit.

Mama terminase de copt cozonacii iar eu si tatal meu de impodobit bradul. Din difuzoare, Stefan Hrusca ne incalzea inimile cu vocea sa melodioasa. Deodata, un sunet cristalin de clopotel se auzi la usa. Cand am deschis-o, un batranel cu plete si barba alba, imbracat in haina rosie, cu un sac mare in spate mi-a zambit si m-a intrebat daca ma numesc Adriana-Nicoleta.

I-am raspuns ca da si l-am invitat sa intre si sa se aseze pe scaun, langa brad. Stia ca obtinusem la scoala calificative foarte bune si era fericit.

Dupa ce i-am cantat si i-am recitat doua poezii, Mos Craciun m-a sarutat pe obraz, si-a golit sacul si mi-a spus ca se grabeste sa ajunga si la alti copii. L-am condus pana la usa si i-am promis ca si in urmatorul an voi obtine rezultate la fel de bune.A fost o seara minunata de iarna!
--
Visitor Ip: 92.115.6.112

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu