I´m singin´ in the snow...

Eu sunt paranoica...mai mult sau mai putin, in  functie de zilele saptamanii si prognoza meteo. Sunt si pesimista, in masura in care am oroare de dezamagiri. Dar...dar...sunt si optimista. Latura mea de flower-power se lasa simtita uneori. Ca spre exemplu azi, cand am hotarat sa vad lucruri frumoase in jur. Apropo, uneori doar vointa te face sa vezi lucruri frumoase in jur. Asadar...azi nu am vazut baltile semi-inghetate si murdarele. Nu! Azi am topait (atat cat pot eu topai) in incercarea de a trece strada. Azi nu am injurat oamenii foarte grabiti, cu slujbe importante carora nu le pasa ca nu sunt singuri pe strada si trec vertiginos aruncand stropi uriasi din mai sus mentionata balta semi-inghetata samd; azi nu i-am vazut (si am stat la 2 metri de strada, asteptand la semafor). Azi, pe drumul spre casa am mers incet, un soi de plimbare si m-am bucurat de nenumaratele stelute din zapada, de aerul rece si ninsoarea placuta, de zapada poaspat asezata, neatinsa de bocanci si cizme. N-as putea spune ca ceva vital s-a schimbat intre ziua de azi si cea de ieri, poate doar ca azi am avut un zambet tamp tot drumul pana acasa (cred ca mai este inca arborat pe figura).
Du Du Du Du Du Du Du Du Du
I´m singin´ in the snow, just singin´ in the snow, what a glorious feeling, and I´m happy again....

3 comentarii:

  1. :) avem si noi un paranoic pe aici...dar el e tot timpul asa:) Du Du Du Du Du

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) e o stare care poate prinde destul de bine



    da da da...as putea si sa ning, ca suna mai bine ;))

    RăspundețiȘtergere