Joaca de-a fotograful


Saptamana viitoare am o sedinta foto, abia astept. Vreau sa fac primul meu portret colectiv. Abia astept. In sfarsit am gasit oameni care sa-mi pozeze. Abia astept. Mi-am batut niste prieteni la cap pana au acceptat, nu ca ar fi avut de ales...so, saptamana viitoare e una MAAARE pentru mine. Vreau sa incerc decor, putina scenografie, ceva mai teatral. E prima oara cand fac asta, urati-mi succes. Sper totusi sa-mi iasa ceva, sa nu ma agit degeaba. Pana una alta incerc sa-mi fac o documentare, sa incropesc niste idei, un scenariu. Prima oara cand fac asta. Pana acum m-am jucat cu fotografia, n-am facut nimic serios, nimic planificat, doar chestii usoare, portrete si fundal negru. Cu ocazia asta, hai sa va arat cateva din incercarile mele...sper sa va placa. :)
Have fun!
http://www.flickr.com/photos/paradis-in-destramare/

4 comentarii:

  1. Oaw, mi-au placut! Mai ales ca sunt pasionata de fotografie. Iti doresc mult succes si astept sa impartasesti cu noi rezultatele experintei in premiera! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo!asteptam urmatorul post sa ne povestesti cum a fost.

    RăspundețiȘtergere
  3. f frumoasa, Livia....imi plac mult:)


    Succes>:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase pozele, Livia. Keep up the good work.

    RăspundețiȘtergere