Jurnalul unei pofticioase

Pune-ti pofta in cui! Uneori se poate, alteori nu. Exista cazuri cand nu e nevoie, cand organismul e de partea ta si iti permite sa te rasfeti.
Da, sunt o fata slabanoaga. Chiar prea slabanoaga. Am ajuns sa port hainele din facultate si chiar liceu. Factorii: stres, alergatura, oboseala mi-au schimbat stilul de a manca. Nu mai pot manca normal (dar nu sunt anorexica). Nu ma hranesc corespunzator. Ma hranesc cu dulciuri, care imi dau energie, dar stiu ca nu-mi ofera elementele de care am nevoie: proteine, vitamine. Colegele mele ma invidiaza. Pot consuma dulciuri si nu ma ingras. Nu e chiar asa. Nu fac bine ce fac. Sunt extrem de constienta de asta.
Dar ma bucur ca imi pot satisface poftele. Cel mai mult poftesc la fructe. Atunci cand le am in fructiera, nu ma tenteaza. Imi plac merele golden, dar mananc foarte rar. Imi plac rodiile si pomelo, piersicile si strugurii, prunele si gutuile, kiwi si mandarinele.
Ador salatele. Salata greceasca, salata cu pui, salata cu ton...salate fel de fel.
Mananc adesea ciorba de legume. Chiar si supe cu galusti.
Savurez cu placere inghetata: fistic, nuci, fructe de padure si alte sortimente.
Cartofii copti sau fierti, sunt "prietenii" mei la o friptura de pui - doar piept de pui.
Silueta nu depinde doar de hrana. Miscarea este un aliat de nadejde -pe care-l recomand- pentru un corp frumos si sanatos.
Dragelor, si slabanoagele sunt pofticioase! Nu fiti rautacioase cu ele. Nu le spuneti de 10 ori pe zi ca sunt slabe. Multe, foarte multe dintre ele nu se complac in situatia asta.
Uneori, te simti ca un lepros.
Sper sa fiu accepta asa slaba cum sunt.
Poftiti va rog!

12 comentarii:

  1. eu vreau sa fiu slabanaoaga....f slabanoaga\
    bucura te ca esti slaba

    RăspundețiȘtergere
  2. zaharul rafinat duce la boli de nervi ai grija este drog.......

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am confruntat toata viata cu aceeasi problema. Insa nu trebuie sa cauti acceptul nimanui, doar pe al tau. E suficient! Iar celor neinspirati care nu au alta metoda de a te cicali decat spunandu-ti cat esti de slaba, poti oricand sa le reamintesti ca tu poti consuma orice, oricand si oricat fara a te ingrasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana si DoarEu,
    Nu ziceti hop, ca dupa treizeci de ani metabolismul femeii se modifica.:)
    Oana, ce zic ardelenii tai despre tine?

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Dnule Ioanitescu, am trecut cu cativa ani bunuti peste 30... si culmea, tocmai la 30 am inceput sa slabesc... si sa devin mai "frumoasa".
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce zic ardelenii mei? Pai fraza cel mai des auzita inca din scoala era "Vai Oana ce slaba esti!" - asta ziceau fetele, ca baietii imi ziceau altceva. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Dna sa Dsoara DoarEu. Ma cheama Dan.:) Iata cum exceptia vine de intareste regula. Felicitari!:)

    Cum iti ziceau Oana, "Scandurica"? :)
    Daca nu-i frumos ce ziceau, nu-mi spune!

    RăspundețiȘtergere
  8. terminati ca ma deprimati....vreau si eu sa fiu scandurica....dar nicodata nu o sa fiu scandurica, stiu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie îmi plac şi fetele scîndurică şi fetele mai plinuţe, aşa încît nu vă faceţi griji fetelor, veţi fi iubite aşa cum sunteţi! Dar nişte proteine nu strică niciodată!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu mi-s mandra, grasa si frumoasa,vorba osanului dar,nu-mi fac griji,ma simt bine in pielea mea...:))

    RăspundețiȘtergere
  11. fericită ești, aș vrea să fiu slăbănoagă, să nu mă îngraș două kg dacă mănânc pâine o săptămâna.
    stai liniștită, nu toți judecă după înfățișare, ignoră-i pe cei care fac asemenea remarci.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc dragilor!
    Elena, cred ca am eu ghinionul de a fi judecata dupa infatisaree... oricum, e un aspect care conteaza, fir-ar sa fie. Atractia fizica... e prima acolo in procesul "iubirii".
    Slabe sau grase, sanatoase sa fim. Multumesc inca o data pentru comentarii!

    RăspundețiȘtergere