MARY


" Who is Mary? Who's the fuckin' Mary?"  

 Povestea ce urmeaza sa v-o spun se intampla acum zece ani, in Cancun. Prima mea zi in Mexic! Era o splendida dimineata insorita si calda de decembrie, pe strazi, nici tipenie, iar eu proaspat sosit si cu fusul alandala, cascam gura intr-un magazin de artizanat care tocmai isi ridicase obloanele. Eram singurul "potential" din magazin, iar minunile mexicane amestecate cu obisnuita marfa chinezeasca pe care o regasesti pe tot mapamondu' (mai putin in India) imi luau ochii. Patronul, un mic mayas rotofei, ma urmarea din priviri asteptand momentul. Momentul s-a ivit atunci cand am luat in mana o pipa ciudata, cu niste basoreliefuri stranii, care, studiate mai cu atentie, s-au dovedit a fi erotice... Tocmai dadeam sa pun pipa la loc in cosulet, cand ma trezesc cu mexicanul langa mine, cu gura pana la urechi:
"-Do you want mari?"
Hait, asta vrea sa-mi vare o femeie pe gat!
"-Who is Mary"?
"-No, señor! Marijuana!?" si zambetul i se lateste pe fata si mai tare.
"-No, no...gracias señor"! i-am raspuns privind speriat peste umar, si-am iesit imediat din magazin, continuand in gandul meu: "O Señor! Gracias Señor!"

Ca vorba lu' Smochi: " Who is Mary? Who's the fuckin' Mary?" :))

17 comentarii:

  1. Parca te si vad... :))
    Totusi, reactia ta a fost exagerata si nu vorbesc de marijuana. In fond, ar fi fost doar de o femeie... Sau vrei sa faci pe sfantul? :)
    In orice caz, tipa din cantec se chema Alice. Zi "O Señor! Gracias Señor!" ca nu te citesc si cei de la Smokie! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Erata corrige: "ar fi fost vorba doar de o femeie...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) si eu cautam pe Google melodia cu "who the fuck is mary?":P
    Señor,m-ai facut curios,nu ne povestesti mai multe despre excursia ta din "Caraibele din Mexic"?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe unde mergi, tot peste Marii de-ale noastre dai... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai Sorine....! :) Eram venit cu sotia, Dumnezeu s-o odihneasca! si cu un grup de prieteni... Nu doream sa-mi superinfrumusetez concediul! :)

    Am parafrazat refrenul. Dar poate ca am ingrosat unde nu trebuie.:) Dar in orice caz mi-ai dat o idee buna! Melodia nu e rea si-o s-o trantesc la sfarsit, cat mai e calda postarea.
    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai! N-aveti somn!?

    Feri du-te si te culca! :)
    M-ai facut dependent de 100Ro, nici n-am apucat sa-ti raspund pe "Rod".:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina,
    Stai oleaca s-o bag si pe Alice in seama, ca uite, Sorin a avut o idee buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :))
    baga-o pe Alice,sa nu fie Mary singura

    Dan,sambata e singura seara cand nu ma gandesc ca maine ma trezesc din nou devreme....din nou,profit de acest lucru:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult povestea melodiei,mai ales finalul neasteptat.....

    RăspundețiȘtergere
  10. Anul trecut, în februarie am fost în Mexic la Guadalajara la un concurs internaţional şi am adus Tequila con larva...
    "-Do you want larva?"
    "-Si, señor!
    A fost o săptămână de vis aşături de nişte mexicani de excepţie.

    Mi-a plăcut postarea, mi-a amintit de momente extraordinare.

    Astăzi voi posta şi premiul. Mulţumesc pentru nominalizare.

    O zi plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. alături, iertare...o fi de la tequila sau de la larvă???

    RăspundețiȘtergere
  12. Geanina,
    Iti multumesc frumos pentru ca ai acceptat! :)
    Si pentru ca ai trecut.
    Si pentru ca iti place tequila :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Feri,
    Esti atent ca intotdeauna.:)
    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Tequila,mari...waw!!!ce faceti fratilor?distractie ca lumea pe aici...:))

    RăspundețiȘtergere
  15. :) Tasha,se pare ca asa merge treaba peste ocean:) se distreaza cei de acolo.Dar stai sa guste si ei din palinca noastra de prune,ca face cat tequila si mari la un loc:)

    RăspundețiȘtergere
  16. No,bine,no!mie-mi spui!;)
    palinca,slana si branza...nu-i asa?
    Dar acum ar merege un vin fiert cu scortisoara si cu un dovleac la cuptor...sau cu niste placinte cu varza murata,branza sau cu cartofi bine condimentati...sau mai simplu cvum facea mama cand eram mica spala semintele de la pepenii care-i dadea la porci le punea sare si le baga la cuptor...mmm!!!ce pofta mi-am facut!
    hm? ce zici?

    RăspundețiȘtergere