:: Monotonia

Titlu: Monotonia
Autor:: http://tgxboy.blogspot.com
Articol: Am avut neplacerea sa-mi dau seama ca in viata mea exista lucruri care se intampla monoton.
Tot ceea ce se intampla parca nu mai are sens, nu realizez de fapt ce am facut,trec imi aduc aminte de ele peste timp, chiar si gandesc monoton, fara nicio varietate.
De curand a trecut Craciunul, sarbatoarea cea mai asteptata de fiecare dintre noi, insa parca nu mai e acelasi entuziasm ca vine Craciunul, nu mai e aceiasi stare, sunt doar 3 zile libere, in care stai si mananci prajituri si ai cativa musafiri! Aproximativ ca o zi de duminica, numai ca ascultam colinde. Apoi revelionul la fel, e ca o noapte in care as fi stat cu prietenii si as fi jucat monopoly.
Nu inteleg ce se intampla... Pamantul de sub picioare ne fuge, nu mai suntem aceiasi, ne schimbam, facem lucruri pe care nu trebuie sa le facem, practic:
"Existam dar nu traim
Ne grabim sa murim!"

3 comentarii:

  1. Ce trist, da parca totusi nu-i asa...
    Banuiesc ca eti tinar/a, si intri intr-o depresie... pazea! Cautati o preocupare noua.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca papi prajituri:) nu i stii efectele?:);:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi :))
    Da!
    Am 16 ani, si nu intru in nicio depresie :D
    Toate sunt bune :D

    RăspundețiȘtergere