Nebunia pe care NE-o traim

Traiesc intr-o lume haotica. Sau am trait deoarece nu pot spune cum a-ti trait voi! M-am dezvoltat frumos, dar mereu am suferit. Am suferit pentru ca lumea nu era fericita. Nu stiu de ce am vrut mereu ca nimeni sa nu sufere!!!Poate ca din cauza ca mie imi este frica de suferinta, sau pentru ca atunci cand sufar, sufar cu tot sufletul si asta e nasol tare!!!

Treptat am invatat...timpul si viata m-a invatat ca:

-sa ne lasam dusi de val si asta sa ne faca sa uitam cine suntem
-sa ne prabusim dar sa uitam ca noi putem zbura mereu
-ca ne place sa zambim , dar de fapt in sufletul nostru e un uragan intreg de suferinta si ca abia asteptam sa ramanem singuri ca sa putem lasa lacrimile sa curga liber
-ca unele peroane, prea multe din pacate, au cunoscut moartea inainte sa simta viata, pentru ca si-au taiat dreptul la viata din motive doar de ele stiute
-ca suferinta noastra nu opreste viata nimanui in loc, ca lumea cu toate ale ei merge inainte desi noi stagnam si plangem sau ne plangem de mila
-ca e minunat sa iubim total, ca asta sa ne faca sa traim ura in toata intensitatea ei
-ca de multe ori nu eram bagati in seama si ca sa sa intample asta ne-am purtat miseleste, am ignorat si mintit
-ca e simplu sa spui un da, cand sufletul tau tipa un imens nu
-ca e importanat timpul nostru, din cauza acestui gand pierdem oameni importanti din viata noastra sub pretextul ca nu avem timp pentru ei
-am cautat sa descoperim viata altcuiva si astfel am uitat de viata noastra; am uitat ca ea trebuie traita si nu exstinsa
-sa nu avem incredere deoarece stim ca nu putem oferi acest lucru
-sa ne laum protectie chiar si in fata unui om bun, desi cei dinainte ne-au ranit enorm si astfel ii facem pe cei din prezent sa plateasca pentru greselile celor din trecut
-sa prindem curaj cand nu mai era nevoie, cand deja faptul era consumat
-sa nu spuneam iarta-ma pentru ca stim ca nici noi nu iertam prea des
-sa nu mai credem in iubire deoarece un om ne-a dezamagit si credem ca ceea ce tine de acest minunat sentiment se opreste la acel om
-ca banii pot cumpara orice, ca bani pot rezolva orice, dar chiar si asa suntem cu inima franta si neimpliniti sufleteste
-sa fim neintelesi deoarece nu vrem si nu acceptam sa vorbim despre faptul ca sunt lucruri indeite in viata fiecaruia dintre noi
-am invatat sa avem pretentii, multe si mari pretentii desi sufletul nostru tanjeste dupa dragoste si un gest cald si linistit
-sa spunem ca "de maine" ne schimbam dar mereu "de maine" acesta devine vesnic si neschimbator
-sa vrem pace in lume, sa fie liniste dar noi suntem cei care declaram razboaie intregi pentru ca mintea noastra este camplu de lupta
-sa avem grija sa nu uitam ceva, sa nu uitam de cineva sa nu uitam ca am suferit si asta ne face sa ne razbunam si sa dam lectii unii la altii...


Suferinta, timpul, nemultmirile ma fac sa raman cu ceva din ele. Nu pot trece pe langa ele fara sa ma intreb de ce?....Din multe de ce-uri au reiesit cuvintele de mai sus...E autoanaliza...prea sincera cred!!!!

Tu ce ai invatat?

2 comentarii:

  1. Peste tot,oamenii sunt rai.Sunt egoisti,lacomi,si daca tii capul plecat,te vor calca in picioare.Din pacate asa e in lumea in care traim,e ca o jungla,dar unde nu este respectata nici macar legea junglei....

    RăspundețiȘtergere