O familie norocoasă!

Titlu: O familie norocoasă!
Autor: http://simioncristian.wordpress.com/
Articol: Dormeam liniştit, pe partea dreaptă, visând că am câştigat marele premiu la "6 din 49″. Ding-dong! Ding-dong! Pe jumătate adormit, recunosc sunetul pe care îl scoate telefonul meu când primeşte SMS-uri. Înjur printre dinţi, să n-o trezesc pe nevastă-mea care sforăie fericita în jumătatea ei de pat, şi apuc rapid telefonul. 1 new message!

"Felicitări ! Ai câştigat un televizor Panasonic şi un premiu în bani, în valoare de 2000 de euro. Sună reprezentantul teritorial la 0765.621.135 şi revendică-ţi premiul!"

-Trezeşte-te! Trezeşte-te! Am câştigat! Am câştigat!

-Mai încet Cristi, nu vezi că dorm?

-Am câştigat un televizor şi 2000 mii de euro!

-Ce televizor? Ce euro? Ai înnebunit? Ţi-am zis să nu mai bei vin seara că îti dă aciditate la stomac….

-Nu înţelegi! Am primit un SMS prin care sunt anunţat că am câştigat un teveu şi…

-Da??? Suuuper! O să-l punem lângă al meu…am primit şi eu ieri mesajul ăla! Hai, lasă prostiile şi culcă-te!

3 comentarii:

  1. Si eu! Un telefon Nokia si 2000 de euro! :)
    Ne-am pricopsit cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu' admin Amin! Aici de ce nu mai e linku' activ?
    Ce aliniat, al carui articol, din cel mai nou regulament am incalcat aici?

    Shame on you!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simion,se pare ca ai sters postarea de pe blogul tau,sau eu am facut o greseala.Daca e a doua varianta,TE ROG SCUZA-MA.Eu intotdeauna,cand apare un articol din partea unui vizitator,copiez un text mai lung din acel articol,ii dau paste in google,si dau cautare.Si Google imi afiseaza siteurile pe care se afla acel text.Intru acolo,si imi dau eu seama imediat,daca este copiat sau nu articolul de pe 100 ro.
    Din cate am vazut,acest articol a existat si pe blogul tau,dar l-ai sters,din nu stiu ce motive...Iata dovada,din arhiva lui Google:

    Dovada ca a axistat articolul pe blogul tau,dar l-ai sters

    Inca o-data,daca am gresit imi cer scuze,si intrucat ai sters articolul de pe blogul tau,voi sctiva linkul din nou.

    RăspundețiȘtergere