:: o intrebare buna?!

Titlu: o intrebare buna?!
Autor:: elena stanescu
Articol: asteptam...si cum asteptam si asteptarea se facea lunga, mi-am propus sa ascult cum latra cainii (aproape de noi este un laborator farmaceutic , aici se testeaza anumite produse pe caini, cand vine ora mesei incepe un adevarat concert canin, poate ajunge sa fie de la induiosator la inspaimantator); si in timp ce ascultam latratul cainilor, am realizat ca la fel de aproape imi este si ciripitul pasarelelor si atunci am ascultat ciripitul pasarelelor; si tot in acelasi timp (ca intr-o scena unde intra rand pe rand, fara sa mai iasa, actorii), am observat o gaza milimetrica, cu viteza, ca un titirez, invartindu-se de colo colo, parca in cautarea unei porti, unui drum, unei destinatii...

dupa toate acestea, m-am gandit sa-mi pun o intrebare buna si sa incerc sa-mi dau un raspuns pe masura; nu stiu daca am reusit, primul lucru care mi-a venit in minte a fost sa ma intreb "merita sa fii nefericit?"

n-am mai putut adauga nimic, doar azi, amintindu-mi (fara sa fi uitat), i-am multumit lui Dumnezeu ca pacea e totusi mai lunga decat razboiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu