O noapte cu adevarat instelata!!!


Anii, sunt cei ce ne spun,
Cat am strabatut pe drum.
Unii sunt la inceput
Altii, mult au stabatut,
Au coborat, au urcat
Au muncit, s-au bucurat.
Dar, mai toti , sa stie vor,
Ce-i asteapta-n in viitor !
Nu pot eu ca sa va spun
Ce va asteapta acum pe drum.
Insa ,ce imi doresc
Pentru cei , ce-i iubesc !
Imi doresc, ca-n drumul lor,
Sa gaseasca tot ce vor:
Sanatate, Bucurie,
Rabdare si Omenie,
Liniste si Incantare,
Pace, Binecuvantare,
Smerenie, Ajutor,
Bunastare si Mult Spor,
Dragoste si Fericire,
Lumina si Multumire !
La Multi Ani acum va spun,
Sa va fie drumul bun !
Ocolit de orice greu
Si -ocrotit de Dumnezeu!

LA MULTI ANI!

Stit ca va spuneam despre Starry Night...

Eu am avut o seara instelata, The Starry Night si a fost la fel de frumoasa ca cea a lui Van Gogh, la Conacul Domnesc, din Suceava.
Alaturi de sot, de prieteni, de o muzica buna, de vocea Margaretei Clipa, am trecut in 2010 cu zambetul pe buze si cu o maaaare dorinta in suflet care sper sa fi ajuns la Dumnezeu prin cerurile larg deschise in Noaptea de Anul Nou.
Am dansat pana n-am mai putut, la fel am si mancat - dar la cate bunatati erau acolo, doar le-am gustat: rata cu sos de coacaze si snop de legume, icre de Manciurea, melone cu prosciuto, terina de ton... mama!!! Ieri si azi, doar apa!!! :) si la patinoar!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu