:: O solutie pentru fericire

Titlu: O solutie pentru fericire
Autor:: La Rose Jaune
Articol: Gata! S-a dat verdictul: exista melodii care ne pot face fericiti! Asa scrie la gazeta. A aparut si o propunere cu 10 bucati:
Louis Armstrong, What a wonderful world
Gnarls Barkley, Smiley faces
Lou Reed, Perfect day
REM, Shiny happy people
Venus, Hapiness
Cindi Lauper, Hey now - Girls just want to have fun
Daft Punk, One more time
Boards of Canada, Happy cycling
Goldfrapp, Hapiness
Monty Python, Allways look on the bright side of life
Le-am ascultat. Si nu pot spune ca dupa, eram mai fericita. Da, stiu, o sa mi se spuna ca am eu o dispozitie nu stiu cum in perioada asta sau nu e genul meu sa fiu prea vesela... Wrong.
Am melodii care ma fac sa ma simt bine. Genuri muzicale care ma atrag, acorduri care-mi produc anumite senzatii, dintre cele mai diverse. De cele mai multe ori minunate...
Nu exista un tipar. Nu se pot da verdicte aici. Fiecare are preferintele lui, in functie de propria personalitate, stare, moment, cultura etc... Poti asculta din toate genurile, fara a te crampona intr-unul singur. Pe unul poate-l face fericit acum ultimul hit de la radio, pe altul o melodie de jazz, pe altul o bucata classica, pe careva o balada rock sau o manea... Si e foarte important momentul in care asculti melodia si mesajul ei pentru inima ta.
De exemplu, acum eu ma amuz fredonand intr-una Nina Simone, My baby just cares for me...
Cu siguranta, maine o alta melodie ma va face sa plutesc...
--
Visitor Ip: 79.117.74.163

5 comentarii:

  1. :) Perfect adevarat, nu exista tipare pentru suflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar parca sunt unele melodii pe care le asculti in fiecare zi. Exact ca tigara de dimineata sau cartea de dinainte de culcare. Pentru mine, Wind of change, Scorpions

    RăspundețiȘtergere
  3. De acord. Muzica e un sustinator psihopupu de nadejde. :)
    Primul lucru pe care il fac dimineata e sa dau drumul la o sursa de muzica. Nu ma cramponez de un gen muzical; daca suna bine, ascult aproape orice(exclus manele). Am cateva melodii la care ma intorc mereu, chiar daca nu le ascult zilnic.

    http://www.youtube.com/watch?v=SHoHIL2ABVQ

    RăspundețiȘtergere