O zi minunata

Azi a fost o zi superba pentru mine. La prima ora am scos-o cu referatul la engleza ca nu l-am adus. La adoua ora am aflat ca am luat 9 la teza la matematica. La a treia ora am fost la pregatire pentru olimpliada la fizica. La a patra ora ma ascultat la civica(nu stiu ce nota am luat ca ala nu spune >:P ).
La a cincea ora am fost iar la pregatire. Iar la a sasea ora am aflat ca am castigat concursul SMART la limba romana cu diploma etc. La ora de chitara am mai aflat ca ne da vrun 1 mil si ceva pentru ca am castigat un concurs pe judet la Dinu Lipati. A fost o zi superba!

7 comentarii:

  1. ma bucur pt tine...

    eu mi am pierdut cartea de psihoterapie care a costat 800 de mii...ce e cel mai dureros este ca marti am examen:((((

    RăspundețiȘtergere
  2. deci e o zi groaznica pt mine....si ca sa mi treaca supararea va trebui sa fac curat peste tot ca sa pot sa mi revin:((

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Monica te sustinem,sa speram ca ti se va lumina macar seara,daca ziua nu ti-a fost..
    Emme,sa ne spui si seara cum a continuat aceasta zi minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  4. A continuat si ea bine.. mi-au luat ai mei un mp3 player ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Emme felicitari pentru starea de bine in care traiesti. Tine-o tot asa si ti se vor intampla lucruri frumoase pe care nici n-ai fi banuit ca ti s-ar putea intampla vreodata...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Alexandru: sa stii ca nu credeam ca o sa am o zi asa de buna. Si sa am mai multe de acum incolo ca am suferit si eu destul. o seara frumoasa

    @ tasha: Asa sa fie cum zici tu.. multumesc!

    RăspundețiȘtergere