Ocupat pentru un veac

Franţuzoaică regăsită,
Cam tristă, cam necăjită,
De mine ţi-ai amintit
Şi-mi repeţi cum ne-am iubit.
O iubire scurtă, scurtă,
Precum mintea ta zăludă,
Îmi trimiţi la două zile
Scrisorele de iubire,
Dar eu sunt cam ocupat
Cel puţin încă un veac,
Într-un mail ai ataşat
Amintiri ce le-am uitat,
Amintiri pe care eu
Le-am trimis la coş mereu,
Tu insişti şi scrii de zor
Poate, poate capeţi spor.
Ce să-ţi spun ca să-nţelegi
Că-s îndrăgostit pe veci.
De cine? nu întreba,
Asta chiar nu-i treaba ta.
O iubesc cum n-am iubit
De suflet mi s-a lipit,
Pe stradă merg rătutit
Fiidcă visul s-a împlinit.
Am găsit marea iubire,
Viaţa cântă împlinire,
Iar tu franţuzoaică tristă
Caută o altă pistă
Şi nu te mai umili,
Nici nu te copilări
S-ar putea să ai surprize
Dacă faci şi mâine crize,
Franţuzoaică regăsită,
Cam tristă, cam necăjită,
Fiindcă viaţa mea-i frumoasă
Lângă femeia aleasă.

Geanina Codiţă

15 comentarii:

  1. "Fiindcă viaţa mea-i frumoasă/
    Lângă femeia aleasă." ce frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. adniana,
    mulţumesc de trecere.

    Ceea ce ai citit este realitate.

    Să ai o zi sublimă alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Floare nalta, floare neagra".... :)
    http://poezii.t2i.info/marin-sorescu/de-of-si-se-aoleu/
    Cineva, cu treizeci de ani in urma a pus aceasta poezie a lui Marin Sorescu pe o melodie folk. Nu se mai stie cine, ca nu apar urme pe net.

    Apoi si poezia ta cu frantzuzoaica poate fi cantata, pentru ca are acelasi picior metric.

    Si-mi rasuna in urechi urarile florareselor din tineretea mea:
    "sa-ti traiasca frantzuzoaica, domnisorule!" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos...ca de obicei, draga mea.
    O zi splendida!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Geanina, dulce poezie,tu esti o poezie,
    dar eu am o curiozitate, tu esti baiat?
    Ori te-ai transpus poetic?

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuza-ma, m-am intors sa te caut printre bloguri... esti O DOAMNA :) eu sunt uneori o habauca.:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Dan Ioanitescu,
    am citit şi "m-am prăpădit" de râs. Trebuie să recunosc, nu ştiam de existenţa ei.

    Mulţumesc mult pentru link şi comentariu.

    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  8. April,
    Zi plină de frumos şi cât mai multe imagini de vis pe blogul tău de suflet.

    Pupici geaninoşi peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  9. heramariana,
    transpunere poetică, draga mea.

    Poezia este realitate,o întâmplare de viaţă...

    Mi-a plăcut tare mult comentariul cu transpunerea, am zâmbit.

    Mi-a plăcut la fel de mult şi albul de liliac din poezia ta.

    Gânduri bune trimit către tine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma gandeam ca este realitate...tu esti deschisa ca o floare,te simtim prin fiecare cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  11. tasha,
    mă citişi bine, draga mea.

    Mulţumesc pentru sinceritate.

    O seară faină alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Da,te citesc printre rinduri,de parca te stiu de-o viata...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. tasha,
    mă bucur tare mult că te-am cunoscut, draga mea.

    Sunt un om simplu dar care ştie să aprecieze la justa valoare sentimentele celor ce o înconjoară.

    Pupici geaninoşi peste normă.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ii primesc"peste norma"SI OFER PE MASURA...>:d<

    RăspundețiȘtergere
  15. tasha,
    mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc...

    RăspundețiȘtergere