Poezie cu viata

Un inger imi sopteste: "Va fi bine!"
Un fluture imi sterge lacrimile.
-Sunt lacrimi de fericire! Esti un inger, intors pe Pamant!
O pasare se aseaza pe umar.
-Ganduri bune si zbor spre vise inalte. Incearca! Vei reusi!
Marea ma cheama sa o ating.
Nisipul imi absoarbe pasii ca o sugativa. Stancile isi spun povestile.
Norii zambesc. Soarele isi roteste vesel si jucaus razele.
Oamenii ma privesc vag. Acum sunt buna, acum sunt rea.
In final... devin o alga si ma las purtata de valuri linistite in largul marii.

3 comentarii:

  1. și mie îmi place să ascult poveștile stâncilor. :) dar cele mai frumoase sunt ale copacilor și vântului. :) poate de unde nu am mai fost pe lângă ele, șoaptele lor nu au mai ajuns până la mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu sa fiu purtata! ce frumos...imi placeau romanele cu calatorii pe mare,de filme nici nu mai zic...imi place marea la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa aveti un an de vis, cu povesti frumaose si minuni in fiecare zi!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere