:: Poveste pescareasca

Titlu: Poveste pescareasca
Autor:: marusviptor
Articol: Ce am sa povestesc aici este o poveste pescareasca; asa ca pescarii adulti sa lase copii sa pescuiasca dar sa nu-i invete sa minta ....

Asa ca... Eram la cota 2000 si pescuiam (din lanul de porumb), sa nu ma vada paznicul... Tot lansand, am aruncat pe malul celalalt din greseala,unde acul s-a agatat de-un trifoi cu patru foi... Tot tragind de bat, am atras atentia unui iepure care venise la adapat... Deodata iepurele se repede la trifoiul meu si eu intep...si trag, si trag, pana la urma reusesc sa-l bag in juvelnic.
Acum stateam pe ginduri, sa mai pescuiesc, sa dau dupa iepuri... M-am hotarat!Dupa iepuri. Armez lanseta,lansez,astept... Mai miscam din cind in cind de bat, sa miste trifoiul(la trifoi mergea), nimic... Schimb momeala; gasesc un trifoi cu patru foi, arunc si imediat se repede un iepuroi! Gata, la trifoi cu patru foi merge! Si cauta trifoi cu patru foi... N-am gasit decat vreo zece. Ce sa mai zic, am prins doisprezece iepuri asa, rapid. Ajunge, sa plec acasa. Pe drum ce ma gindesc... Ma opresc la cota 1400 sa nu ma duc acasa doar cu iepuri, ca nu crede nimeni, doar am plecat la pescuit, vin cu iepuri... Asa ca desfac lanseta... Armez, lansez, astept... si astept...si astept...
Ma luase somnu'... Deodata lanseta se zmuceste, intep si incep sa recuperez, eu trag, curentul, pestele trage ...Reusesc sa-l trag pe mal...Surpriza...de necrezut... O scrumbie...si gata afumata...
Pe scurt a fost o zi de pescuit nemaipomenita pot sa spun.

Fir teapan tuturor si succes.
PS: Locul e chiar la coltul din dreapta al lanului de porumb.
--
Visitor Ip: 89.33.102.26

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu