Povestea tangoului




S-a scris mereu, şi–o să se scrie,
El este pasiune, muzică şi poezie,
În Argentina s-a născut,
La Buenos Aires, istorie a făcut.

La sfârşitul secolului  XIX,
În suburbii  dădea bineţe,
Un tango simplu se năştea,
Bucurii, iubiri, tristeţi el exprima.

Parfum, atingere, mişcare,
Aşa-i tangoul, e visare,
E zâmbet cald într-o privire,
Sunt două inimi, e iubire.

Intimitate el creează,
Între cei doi ce îl dansează,
Deschideri în necunoscut,
Numai tangoul a făcut.

Tangoul e sinceritate,
Şi îl dansează cel ce poate,
Să fie astfel permanent,
Dând vieţii doar rafinament.

El e poveste de iubire,
Cei doi trăind cu fericire,
Dorinţă , emoţii, graţii
În tango şimţi  multe senzaţii.

E armonie în priviri,
E ironie în trăiri,
E nepăsare, eleganţă,
Când noi în tango prindem viaţă.

Geanina Codiţă

10 comentarii:

  1. Frumos, Geanina cred ca versurile sunt ale tale.:) Nu ai scris autorul.:)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ceea ce postez este scris de mine. Mulţumesc pentru atenţionare, am omis.

    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  3. tangoul,un dans superb,l-am dansat pentru prima oara la o nunta in Salta prin 1993,un orasel mic din Argntina,foarte frumos oras,ascuns intre munti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Tangoul, un dans al pasiunii, al elegantei...
    Frumoase versuri Geanina.

    O seara de vis!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa cum spui,ai dreptate!:
    "Parfum, atingere, mişcare,
    Aşa-i tangoul, e visare"...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eduard Donateli,
    ador tangoul, ador valsul.
    Tangoul e iubire, valsul plutire.

    O zi plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. April,
    pasiune, eleganţă, iubire,visare şi apropiere.

    Mulţumesc de trecere.

    Zile pline de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  8. tasha,
    un vis în care îmi place să mă regăsesc cu aceeaşi plăcere de fiecare dată.

    Gândurile mele bune se îndreaptă către tine şi cei dragi ţie.

    RăspundețiȘtergere
  9. wow ce fain..si melodia si versurile
    felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţumesc pentru răbdarea de a-mi citi versurile. Şi eu te citesc cu plăcere de fiecare dată chiar dacă nu sunt foarte prezentă prin comentarii.

    Zile pline de frumos!

    RăspundețiȘtergere