Poveşti de dragoste la prima vedere

        Colecţia de poveşti de dragoste la prima vedere reuneşte cinci poveşti emoţionante, delicate, care te vrăjesc şi pe care le simţi ca şi cum le-ai trăi sau le-ai rememora.
       Crinii din clasa întâi de liceu de Gabriel Liiceanu nu poate să nu ne amintească de vârsta "nebuniilor", de anii în care "totul sau nimic" avea conotaţii dramatice şi ilare, în acelaşi timp...
       Terebentină de Adriana Bittel vorbeşte despre o iubire platonică, o iubire care aduce cu sine o lume şi care-ţi schimbă destinul...
        În Misiune imposibilă de Ana Blandiana, este impresionantă forţa de dăruire, aruncarea în iubire, fără rezerve, fără pretenţii...
       Nicolae Manolescu surprinde excepţional graniţele şi diferenţele între iubiri ireale, imaginare, fără de care însuşi conceptul de iubire ar fi searbăd, şi iubirile palpabile, prea concrete, poate...
        Un pariu la Paris de Ioana Pârvulescu vorbeşte de miracolul sentimentului de iubire, de fericirea de a fi îndrăgostit în pofida a tot şi toate, de "insomnia dragostei proaspete, unul din cele mai frumoase lucruri care ţi se pot da pe lume".
        Toate m-au impresionat, toate mi-au plăcut, dar cel mai aproape de sufletul meu s-au aflat ultimele două. Mărturisesc cu ruşine că nu am citit, până acum, nimic de Ioana Pârvulescu, dar mă declar cucerită de povestea de dragoste din acest volum şi, cât de curând, o să-mi cumpăr şi o să citesc cel puţin Viaţa începe vineri şi Întoarcere în secolul XXI.
        Poveşti de dragoste la prima vedere face parte din acel gen de cărţi pe care le-ai tot reciti, fie integral, fie câte o poveste, fie fragmente...am citit-o împrumutată, dar, în mod clar o voi cumpăra, să mă pot delecta oricând cu mireasma lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu