Prima seara din 2010,pe strazile Vienei...

Dupa cina revelionului,ne-am trezit cu fetele cam obosite si cu stomacul cam intors pe dos...ne-a venit gandul cel bun de-a iesi la plimbare prin centrul Vienei,zis si facut!ne-am pregatit si la drum,ehe....cu parcarea a fost mai greu...ne gasisem la un moment dat un loc intr-o straduta aproape de Dom dar,cand sa ne oprim,hop!!!apare masina politiei ,politistul avea pe bune! o fata de SS-ist,le-am si spus fetelor"mai ,asta nici nu trebuie sa deschida gura...ca am inteles mesajul..." o privire din aia  de parca ne-ar fi strapuns si pentru ca n-a fost suficient atat,ne-a spus pe nemteste ca nu e voie acolo...
Na!!!ne-am invartit de-am ametit,si taman cand vroiam sa ne intoarcem spre periferie sa parcam acolo si sa luam metroul ,D-zeu ne-a vazut supararea zic eu si tocmai am vazut ca iese un tip dintr-o parcare...yesss!!! eram asa fericite toate trei...
Ne-am plimbat vreo trei-patru ore pe jos....dar a fost o plimbare grozava...nu ne-a obosit deloc....din centru de linaga dom am luat apoi metroul si ne-am dus trei statii sa vedem cladirea primariei,e grozava,merita vazuta,in fata ei azi noapte s-a tinut revelionul ...erau inca acolo plasma uriasa,scena si restul buticurilor cu de toate cele ,bauturi,dulciurele,placintele si alte  lucruri de genu'.
Click pe imagini...




















Inapoi,spre dom unde parcasem masina ...am luat-o pe jos,sa vedem mai multe,cladirea parlamentului este grozava,teatrul,palatul  si cate si mai cate...pe care in parte o sa le vedeti aici,cu parere de rau,aparatul meu este nou si  cred ca nu ma pricep inca la toate setarile lui,mai am de invatat...n-a iesit totul cum doream,sa nu ma criticati insa prea tare...ca data viitoare promit ca va iesi mai bine...

4 comentarii:

  1. Este,chiar asta vorbeam aseara cu fetele din fotografii,e minunata,pacat ca aparatul meu nu face fata frumusetii ei,sau mai bine sa zic,nepriceperea mea,ca aparatul e unul bun"Canon"...trebuie sa stapinesc mai bine inteligenta lui.
    Dar,e a doua oara cand ne intalnim la astfel de ore pe net...m-ai facut sa zambesc,mai sunt huhurezi ca mine ,nu sunt singura,precum se vede!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Da, asa este. Sunt o 'nocturna', cum se zice si de multe ori cand am ceva de scris, de compus stau noaptea, parca as fi mai inspirata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaaa!!! si mie asa mi se pare...e mai multa liniste,acasa citesc cand n-am somn pina tarziu spre dimineata,aici cam ce are Zoe in biblioteca am citit...:) deci singura varianta este navigatul pe net....citesc aici,un amic mi-a trimis ultimul lui roman SF,sa-l citesc si sa-mi dau cu parerea.Azi noapte cam asta am facut....am citit ,doar ca-mi cam obosesc ochii din cauza monitorului...

    RăspundețiȘtergere