prima zi a anului 2010

Astazi e prima zi a noului an. Am citit pe multe bloguri despre planuri sau dorinte pentru noul an. Si ma gandeam daca eu pot face o lista. Daca le spun dorinte si nu obiective cred ca as putea scrie o lista:
1. Sa pot lasa in urma dureri vechi, sa pot cicatriza rani ce se redeschid mereu.
2. Sa pot ierta (pe mine in primul rand pentru ca am permis sa fiu ranita si apoi pe cei ce m-au ranit).
3. Sa pot asimila noul meu statul (in 2009, prin casatorie mi-am schimbat statutul social si e un pic mai greu sa ma identific cu el).
3. Sa am multi copii in jurul meu (implicit sa gasesc modalitatea de a realiza asta)
4. Sa am gospodaria pe care o visez: cu multe animale, cu o gradina frumoasa si manoasa si cu o livada diversificata.
5. Sa pot face mult mai multe zile sau momente festive in familie, momente care leaga, raman in memorie si ne reamintesc valorile care ne fac viata frumoasa: iubirea, respectul si aprecierea.
In rest imi doresc si doresc tuturor sanatate, iubire, bucurie si liniste sufleteasca.
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu