Raspunsul Monicai

Ea a spus ca ar vrea sa fie tip, cica ar fi mai usor.
Hai sa vedem si avantajele noastre, ale sexului "slab" :
-daca ai un decolteu simpatic muti muntii din loc
-daca ai picioare frumoase si o haina care sa le puna in valoare (nu neaparat vulgara) ti se deschid multe usi
-putem sa detinem 30 de perechi de pantofi fara sa ni se puna intrebari
-tu chiar ai renunta la cele 4 rochii pe care nu le-ai purtat niciodata si de care esti totusi mandra? (toate le avem)
-poti sa-ti cumperi orice prostie simpatica si nimeni nu te judeca
-rujuri, farduri, coafor, vopsele de par, bijuterii, spuma de baie
-ne injuram natura odata pe luna dar parca merita. Scopul scuza mijloacele.
-putem sa ne imprumutam hainele intre noi si nimeni n-o sa comenteze
-barbatii...merita sa fi femeie pentru ei, uneori
-poti sa fi fata tatei toata viata, asta nu te face pampalica
-oamenii sunt mai indulgenti, daca esti blonda pune un "foarte" in loc de "mai"
-nu trebuie sa platim consumatia in baruri de fiecare data
-avem singurul organ destinat exclusiv placerii
-poti sa mimezi orice, nimeni n-o sa-si dea seama (nu ca s-ar chinui)
-nu avem nevoie de vreo strategie complicata ca sa "agatam" un tip
-putem sa incepem o relatie la 2 zile dupa ce-am zis Pa, nu ne opreste nimeni :))
-putem sa fim libere fara sa ne pese de parerile celorlalti (trebuie doar sa invatam sa ignoram anumite lucruri)
-macar stim exact cati copii avem :))
-plansul e si o arma, la nevoie (folosit cu masura)
-putem sa ne intelegem foarte bine cu prieteni/e vechi (eu n-am probleme)
-putem oricand sa profitam de faptul ca suntem "femei" si sa ni se repare lumina gratis
-putem sa avem 20 de orgasme intr-o noapte...pe cand ei...
-putem sa avem parte oricand de tipi misto (barbatii o duc mai nasol aici)
-daca vrem, nu ne refuza nimeni...(fara scuze, dureri de cap sau somnolenta)
-putem sa plangem linistite la filmele de dragoste sau drame
-primim ciocolata la fiecare vizita...yummy
-putem sa bem toate coctailurile girlie fara sa atragem priviri suspecte
-daca avem o problema sar 5 tipi sa ne ajute

Lista continua. Eu ma bucur ca sunt femeie...
Va urma...

9 comentarii:

  1. Livia......f tare...multumesc....

    daca te duci pe numele meu, undeva printre postarile vechi sunt doua articole: unul "De ce iubim barbatii" si altul "De ce adorati femeile?.... Suntem un rau necesar....:)) dar suntem fermecatoare"

    cred ca atunci cand le postasem nu erai in echipa 100Ro

    :)si astept sa ne intalnim:P..am impresia ca o sa palavragim muuulltttt:))

    RăspundețiȘtergere
  2. s eu in articolul ala am zis cauneori mi ar placea sa fiu barbat....nu am zis ca nu mi place ca sunt femeie....sunt femeie, sunt ok si asta e bine...faptul ca sunt femeie spune totul despre mine:P:P:P:P
    daca eram barbat cred k eram bleg:)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) nici eu n-am zis ca tu ai fi zis ca mereu ai vrea sa fii barbat.
    Eu cred ca as fi Barney (pentru cine stie HIMYM) :))
    Cred ca stiu un tip care ar fi varianta mea masculina. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa scriu si eu o continuare a ideilor tale, Livia? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Binenteles! E o tara libera! Si un blog si mai liber. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar ideea raspunsului e a ta! Numai ca tocmai ce ma documentez despre subiect si am cate ceva de zis! Maine am sa scriu despre asta! :)

    RăspundețiȘtergere