Reactii adverse vaccin gripa porcina

M-am pus in seara asta sa adun cat mai multe informatii despre vaccinul pentru gripa porcina...am cautat mai ales pe siteurile in limba engleza,am vizionat mai multe videoclipuri care sunt pro,si contra acestui vaccin.
Unii spun ca e bine sa ne vaccinam,altii spun ca e prea multa populatie pe blog,si "EI" se pregatesc sa reduca acest numar.Nici nu mai stii ce sa crezi,in era asta a informatiei,cand fiecare are opinii diferite,si mai ales are posibilitatea de a-si expune parerile in fata unei "audiente" mari.
Iata ce spune Organizatia Mondiala a Sanatatii:

Vaccinurile antigripale sunt unele din cele mai bune metode de a proteja oamenii de aceste boli in perioada epidemiilor sau pendemiilor de gripa.

Gripa epidemica este un nou virus,si efectiv oricine este expus riscului de a se infecta.Acest vaccin va ajuta sistemul imunitar in lupta impotriva gripei,si va ajuta la asigura sanatatea publica in timp ce pandemia evolueaza. Sursa

Este incredibil cata nebunie s-a creat cu aceasta noua gripa,insa foarte putine informatii sunt de gasit in privinta evitarii imbolnavirii cu gripa porcina.Ma intreb oare pe langa campania de instigare a populatiei la vaccin,de ce nu se fac si campanii in care sa informeze populatia in privinta intaririi sistemului imunitar,si evitarii aceste noi gripe.

Iata cateva efecte adverse ale vaccinului impotriva gripei porcine:

Reactii adverse locale (In zona in care s-a injectat vaccinul):
  • Sensibilitate
  • Durere
  • Roseata pielii
  • Ingrosarea,intarirea pielii
  • Umflatura
  • Invinetirea pielii
Reactii adverse generale:
  • Dureri de cap
  • Stare generala proasta
  • Dureri musculare
  • Greata
  • Febra
  • Vomitare
  • Efecte adverse neurologice(Sindromul Guillain-Barre)


4 comentarii:

  1. Tocmai am citit intr-un articol din Evenimentul Zilei ca unii oameni din strainatate care s-au vaccinat s-au imbolnavit de schelroza!!! Doamne fere!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa,e nasol de tot....eu nu am de gand sa ma vaccinez,mai ales ca am citit,ca in compozitia vaccinului exista mercur,iti dai seama,sa bagi mercur in tine...brr

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm lui Google ii place sa ne devoreze articolele,daca cauti "Reactii adverse vaccin gripa porcina" deja articolul apare pe prima pagina,si l-am postat de cateva zeci de minute,nu pot sa ma abtin cu comentarii de acest gen,mie mi se pare fenomenal,te iubim Google:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am de gand sa imi fac vaccinul maine...a mai fost facut de cativa colge, si nu au prezentat decat niste simpome care de altfel sunt intalnite si la celalte vaccinuri, adica: o sensibilitate in locul unde au fost intepati si dureri musculare! atata tot!

    RăspundețiȘtergere