Roşu de trandafir



În fiecare clipă depui la picioarele mele

Roşu de trandafir,

Îl ating delicat cu degetele şi cu talpa,

Pentru a scrie poveşti de iubire

Pe trupul tău.

Sorbi cuvintele scrise de pe fiecare petală,

Cuvinte ce înfloresc în roşu de trandafir,

Pe care-l torni în obrajii mei

După fiecare sărut,

Iar zâmbetul ce ţi-l dăruiesc ,

Stoarce lacrimi de fericire

Din trupul ce vibrează

La fiecare atingere a mâinilor mele.

Priveşti adânc în ochii mei

Şi extragi doza de aventurin,

Ce conferă echilibru , pace şi inspiraţie

Sufletelor noastre,

Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu

Parfum de poezie.

 Geanina Codiţă






Sursa foto - http://felicitari.acasa.ro/images/felicitari/full/427_pentru-iubire.jpg

6 comentarii:

  1. ...total nepamintesc...suna bine!:)
    Rosu sa aveti mereu!

    RăspundețiȘtergere
  2. tasha,
    AŞA SĂ FIE PRECUM SPUI, DRAGA MEA.

    BINE AI REVENIT!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă poezia şi caldă, te transportă într-o lume de vis.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Paranoid Man,
    mulţumesc pentru răbdarea de a citi ceea ce scriu.

    Căldura sufletului a fost "transportată" în versuri.

    Seara bună!

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand ai aparut pe 100ro imi place tot mai mult poezia... Si in special a ta. Iti multumesc Geanina.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dan Ioanitescu,
    poezia mea este sufletul meu, nimic altceva.

    Mulţumesc pentru comentariu.

    Zile pline de frumos!

    RăspundețiȘtergere