Sa ne bucuram de viata...

Nu stiu daca am fost transportata emotional  cu aceeasi intesitate la vreun alt film de la "Love story"incoace...poate pentru ca uite,in timp ce-l vizionam imi inchipuiam ce groaznic poate fi sa pierzi cea mai iubita persona din lumea din cauza acestei boli crunte,neiertatoare- cancerul...n-aveam de unde stii ca peste ani voi trai si eu o poveste asemanatoare ,e ingrozitor sa vezi ca aceasta boala nu are leac...

Azi am aflat ca a murit  Erich Segal autorul romanului "Love Story".....dupa cartea sa s-a facut celebra ecranizare pomenita mai sus, cu Ryan O' Neal si Ali MacGraw in rolurile principale...am revazut filmul  in urma cu 4 ani de Paste,era si sotul meu acasa,dupa 10 zile...mi-a murit in brate...
Sa ne bucuram de viata,de tot ce ea ne ofera pentru ca nu stim cand firul ei se rupe...imi pare rau dar nu mai pot continua...am un nod in gat.
D-zeu sa-l ierte! trista  si tulburatoare cartea sa,precum si filmul.

12 comentarii:

  1. Tasha draga,
    si mie mi-a placut acest film , foarte tare.L-am vazut de mai multe ori, nici nu stiu de cite...
    E foarte trist ca tu l-ai si trait in felul tau...
    Da bine ai spus, sa ne bucuram de viata si de fiecare dimineata!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e Mariana,l-am trait...e terifianta experienta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tasha draga,

    Stiu bine ce simti...
    Am dat drumul videoclipului si l-am oprit dupa cateva secvente...
    Dumnezeu sa-i odihneasca pe ai nostri si pe Erich Segal!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau...
    Dumnezeu sa-i odihneasca pe amandoi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te cred Dane,pe mine m-a inabusit plansul...nici eu nu l-am putut vedea pina la sfarsit...e trist ,foarte trist,numai cine trece prin asta poate simti cu adevarat ...:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Odihneasca-i D-zeu... draga April...:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vizionat videoclipul, am lacrimat, pentru toti cei pierduti...
    Te inteleg draga Tasha, cuvintele sunt de prisos, dar sunt cu sufletul alaturi de tine, chiar in clipa asta.:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc,Mariana...cuvintele calde fac minuni uneori...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa-i ierte!
    Cateodata suntem neputinciosi, dar cu incredere, optimism si multi prieteni trecem mai usor!
    Nu stiu daca voi simtiti, dar starile voastre ajung intr-o clipita si la noi...se transmit atat de bine... Suntem alaturi de voi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina,si eu empatizez,crede-ma!:)
    Sa ai o zi frumoasa,senina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Exact la acest lucru mă gândesc deseori. Cea mai dură lovitură pe care viaţa mi-o poate oferi, în rest totul are o rezolvare. Acesta rămâne un film drag sufletului meu.
    Mulţumesc pentru aceste cipe.
    Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă.

    RăspundețiȘtergere
  12. Geanina,subscriu celor spuse de Dan,n-am reusit sa-l vad tot,m-a lovit plansul..
    E greu sa-ti pierzi in citeva luni sotul...:(

    RăspundețiȘtergere