salata caprese


salata caprese ,o salata de sorginte italiana este o imbinare perfecta intre o rosie proaspata si coapta ,mozzarella,busuioc,aroma de ulei de masline de prima presare,piper macinat si sare de mare.
cu aceasta am enumerat si ingredientele,cu exceptia otetului balsamic si a oregano-ului uscat,care sunt optionale.
salata se construieste alternind feliile de rosie cu cele de brinza, le asezonam cu sare ,piper proaspat macinat ,turnam uleiul de masline peste ele,abundent,(eventual putin otet balsamic rosu,oregano),presaram si busuiocul...si in maximum 10 minute am preparat o salata sanatoasa dar si satioasa!



pofta buna!si nu uitati sa mincati sanatos!

6 comentarii:

  1. Excelenta !!! Maine o incerc pentru ca mi-ai facut pofta, si imi place foarte mult mozzarela, si mancarurile mediteraneene, deis nu am ocazia foarte des sa le mananc sau sa le prepar.

    Multumesc de idee !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. draga alexandru,ma bucur ca iti place reteta.sa nu iti inchipui ca eu o maninc toata ziua,traiesc in romania ...buget mic...apropos de asta,cea mai convenabila mozzarella o gasesti la magazinele plus si este de provenienta germana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e dor de Italia...uff!ce-mi faci!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. tasha,pai iti mai potolesti dorul cu o salata caprese (vezi proust cu madlena!)...sau dai o fuga cind se poate!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru sfat alison.. chiar ma voi duce la plus, nici nu stiam ca au de calitate nemteasca acolo mozzarela. Dar cea mai buna nu e cea italiana ? Nu ma pricep, intrebam doar

    RăspundețiȘtergere
  6. alexandru,si cea nemteasca e foarte buna!si nu am sesizat diferenta de cea italiana.si aia romaneasca este buna!

    RăspundețiȘtergere