Sophie in Venezia [Part I]

Vacanta asta a fost magnifique! Italia este atat de frumoasa,plina de barbati atragatori care vorbesc limba pasiunii. Accentul italienesc mereu a trezit in mine tot soiul de..uhm,dorinte.
Ajunsa in Venetia,m-am cazat la hotel si am hotarat sa merg sa cunosc orasul si lumea din el. La receptie,un tanar inalt,brunet,cu ochi albastri ce sclipeau precum apa ce o strabat gondolele,s-a oferit sa-mi fie ghid si sa-mi arate imprejurimile. Mais,que gentil! Asa ca,iata-ma pe malul apei,soarele e pe cale sa apuna si ultimele raze de soare se oglindesc in frumosul acesta de langa mine. E misterios si chestia asta imi place si ma fascineaza. Presimt ca nu o sa dorm singura la noapte.
Ne plimbam cateva ore bune printre stradutele mici si gatite pentru Carnavalul anual de masti,apoi el inchiriaza o gondola... Ah si vorbeste atat de frumos italiana incat tresar si incep sa respir mai greu. Observa asta si imi zambeste politicos si cu stangacie. Oare si-a dat seama ca simpla lui prezenta ma ameteste?
Sper ca nu, eu sunt Sophie,am o reputatie de pastrat.Nu ma pot indragosti asa de orisicine in splendida Italie.
M-as lua la palme in clipa asta,insa ceva ma retine..poate simplul fapt ca el este langa mine,uitandu-se lung in ochii mei.
Imi anticipeaza miscarea,iar atunci cand incerc sa-l sarut imi prinde fata in palme si-mi saruta fruntea.
-"Abbiamo abbastanza di tempo"
Si asta ce vrea sa insemne oare? Observa confuzia de pe fata mea nedumerita si imi traduce intr-o franceza impecabila,mai mai sa cad in apa.
-"Avem destul timp"
Timp? Imi place,asta insemna ca nu este ultima oara cand il voi vedea si lucrul asta ma linisteste.
Poate de data asta ar trebui sa o iau mai usor,sa-l cunosc mai bine.
[Sophieeee....ce faci? Deja iti faci planuri! Este doar o aventura,o bine meritata aventura,opreste-te!]
Subconstientul meu ma atentioneaza,sunt pe cale sa fac o greseala uriasa. Dar mie nu-mi pasa,am de gand sa ma las purtata de val,indiferent de cat de departe ma duce de tarm.

Paolo,tipul de la receptie,ma conduce pana la camera,ma saruta din nou pe frunte si imi spune noapte buna,nu inainte sa-mi promita ca a doua zi de dimineata urma sa mergem impreuna in port pentru micul dejun.

Vacanta asta a inceput cum nu se putea mai bine.
Prima noapte in acel pat [queen size] era mult prea mare pentru o singura persoana asa ca m-am foit cateva ore bune printre asternuturi incercand sa-mi gasesc o pozitie cat mai comoda.
A doua zi de dimineata,m-am trezit cu el in gand,stiam ca urma sa ne intalnim,ca va fi o zi splendida judecand dupa soarele jucaus de afara ce se strecura printre draperii.
Mi-am tras rochia cea neagra pe mine,mi-am luat pantofii in picioare,geanta pe umar si am coborat scarile in graba.

Jos ma astepta el...





Va urma...

2 comentarii:

  1. :) superb, ai umor și fascinezi prin trăiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. merci selena.
    este un "proiect" nou,ca sa-i zic asa,inca nu stiu cum se va termina.
    Ramane de vazut.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere