:: Stire de ultima ora

Titlu: Stire de ultima ora
Autor:: Ahh!!
Articol: Azi dimineaţă la Timişoara,o femeie şi-a pierdut cunoştinţa în tramvaiul cu care se indrepta grăbită la muncă. Semnalmentele cunoştinţei: înaltă,brunetă,cu păr scurt.Nu s-a stabilit înca vârsta exactă,dar specialiştii spun că e posibil să fie vorba de cei 7 ani de-acasă. "S-a întâmplat atât de repede,abia am făcut vaccinul,m-am urcat în tramvai,şi uite că s-a întâmplat nenorocirea,mi-am pierdut cunoştinţa" declară femeia speriată.Surse de la Spitalul de boli infecţioase din Timişoara spun că femeia avea cunoştinţă înainte de administrarea vaccinului,nenorocirea întâmplându-se imediat după ce aceasta a urcat în tramvai.
Autorităţile încearcă acum să descopere cum şi-a pierdut femeia cunoştinţa,şi dacă există vreo legătura între vaccinul antigripal administrat şi dubioasa faptă.E foarte posibil ca femeia să-şi fi pierdut cunoştinţa înainte de a se vaccina,şi aceasta să nu fi observat nimic.
În ultimele ore au fost sesizate mai multe cazuri de acest tip.Cele mai multe cunoştinţe aveau aceleaşi semnalmente: înalt,brunet,tuns scurt,constituţie democratică.Cine poate da informaţii despre aceste cunoştinţe,este rugat să sune la numărul de telefon 0080-pan-de-mi-e .Ajută şi tu la recuperarea cunoştinţei !!


AHH!!
http://www.andreeahh.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu