Temperatura cea mai scazuta din tara din acest an


Temperatura cea mai scazuta din tara, in acest an a fost de -15 grade Celsisus, la statia meteo din Targu Mures. Cel putin asa am auzit, si din cate mi-am dat seama ieri seara cand am iesit din casa, dupa o plimbare de 10 minute pana la Farmacia de Bere (Sorpatika) de pe malul Muresului, mi-au inghetat urechile, nu-mi mai simteam fata, obrajii, buzele.

alexandru hategan, anul, bere, cancer, celsius, farmacia, ger, grade, meteo, nou, scazuta, schi, sorpatika, temperatura, zapada

A fost, cum zicem noi, pe-aici prin zona - Cancer !!! Un ger cumplit, cu zapada inghetata bocna pe strazi si trotuare.
A fost asa frig aseara ca raul Mures, mai sus de baraj era inghetat de tot.
Anul Nou isi face simtita prezenta printr-un ger aspru, uscat noaptea si cateva zile putin insorite. Eu sunt foarte fericit daca va fi zapada la Toplita sa pot merge vreo doua zile la schi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu